Ράλι Γερμανίας: Ο Ogier στο δρόμο για τη νίκη
Ο Γάλλος έκλεισε την ημέρα με μια διαφορά 33,4” από τον Mikkelsen και δεν θα έχει άγχος αύριο.
Ο Sebastien Ogier άνοιξε τη διαφορά σήμερα Σάββατο το απόγευμα, βάζοντας πλώρη για την πρώτη του νίκη από τον Φεβρουάριο!
Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πέρασε επικεφαλής του αγώνα σήμερα το πρωί και παρότι ο team-mate του στη VW, Andreas Mikkelsen, απάντησε προς στιγμήν, ο Ogier ξέφυγε στην περιβόητη ειδική Panzerplatte –όπου ο Stephane Lefebvre είχε το ατύχημά του– κι έκλεισε τον πρωινό κύκλο ειδικών 13,2” μπροστά.
Ο Γάλλος στη συνέχεια διεύρυνε τη διαφορά στην Ε.Δ.11, την επανάληψη της Freisen-Westrich, και μετά από δύο συντηρητικές ειδικές ξαναπάτησε το γκάζι παίρνοντας τη δεύτερη Panzerplatte που ήταν και η τελευταία ειδική της ημέρας.
Έτσι ο Ogier θα ξεκινήσει αύριο την τελευταία μέρα του αγώνα με μια διαφορά 33,4” από τον Mikkelsen, που κράτησε τη 2η θέση παρότι η ασυνήθιστη επιλογή ελαστικών που έκανε δεν δούλεψε.
Ο Νορβηγός επέλεξε να πάρει 4 σκληρά και 2 μαλακά λάστιχα στις τελευταίες δύο ειδικές, αλλά έχασε χρόνο στη μεγάλη Panzerplatte από τους ανταγωνιστές του που εκμεταλλεύτηκαν τα μαλακά τους λάστιχα στα υγρά κομμάτια μέσα στο δάσος.
Όμως ο Mikkelsen ήταν αρκετά γρήγορος ώστε να παραμείνει 3,6” μπροστά από το ταχύτερο Hyundai, αυτό του Dani Sordo.
O Ισπανός έφτασε τον Mikkelsen και τον Thierry Neuville το απόγευμα και πέρασε τον team-mate του κάνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην Panzerplatte – αν και η διαφορά του από τον Neuville είναι μόλις 0,4”.
Πίσω από τον Βέλγο, ο Ott Tanak είχε σταθερή απόδοση και κρατούσε με άνεση την 5η θέση όταν έμεινε από εναλλάκτη και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο τέλος της Ε.Δ.11.
Τη θέση του την πήρε ο Hayden Paddon (Hyundai), που βρήκε τον εαυτό του μετά από μια απογοητευτική μέρα χθες, όπου ήταν μόλις 8ος.
Ο Νεοζηλανδός αύξησε σήμερα το ρυθμό του και πέρασε τον Mads Ostberg (M-Sport Ford). O Νορβηγός μετά την εγκατάλειψη του Tanak έχει ανέβει στην 5η θέση, μισό λεπτό πίσω από τον Paddon και τελευταίος από τους οδηγούς WRC που δεν τρέχουν ως Rally2.
Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.14:
Θέση | Νο. | Οδηγός | Χρόνος | Διαφ. από προηγ. | Διαφ. από 1ο |
1. | 1 | S. OGIER | 2:25:10.5 | - | - |
2. | 9 | A. MIKKELSEN | 2:25:43.9 | +33.4 | +33.4 |
3. | 4 | D. SORDO | 2:25:47.5 | +3.6 | +37.0 |
4. | 3 | T. NEUVILLE | 2:25:47.9 | +0.4 | +37.4 |
5. | 20 | H. PADDON | 2:28:44.4 | +2:56.5 | +3:33.9 |
6. | 5 | M. OSTBERG | 2:29:16.9 | +32.5 | +4:06.4 |
7. | 32 | E. LAPPI | 2:32:26.7 | +3:09.8 | +7:16.2 |
8. | 83 | P. TIDEMAND | 2:32:53.7 | +27.0 | +7:43.2 |
9. | 35 | J. KOPECKY | 2:33:36.6 | +42.9 | +8:26.1 |
10. | 31 | A. KREMER | 2:33:55.0 | +18.4 | +8:44.5 |
11. | 42 | G. DE MEVIUS | 2:34:41.0 | +46.0 | +9:30.5 |
12. | 38 | P. LOUBET | 2:35:20.5 | +39.5 | +10:10.0 |
13. | 51 | B. TEN BRINKE | 2:37:52.4 | +2:31.9 | +12:41.9 |
14. | 43 | J. SUAREZ MIRANDA | 2:38:56.4 | +1:04.0 | +13:45.9 |
15. | 44 | F. TURAN | 2:40:00.1 | +1:03.7 | +14:49.6 |