Ράλι Γερμανίας: Ο Ogier μπροστά, πριν διακοπεί ο αγώνας

Ράλι Γερμανίας: Ο Ogier μπροστά, πριν διακοπεί ο αγώνας

Ο Sebastien Ogier πέρασε τον Andreas Mikkelsen στην περιβόητη ειδική Panzerplatte, πριν ο αγώνας διακοπεί λόγω ατυχήματος.

Η μεγάλη ειδική Panzerplatte Lang 1 των 40,8 km (μέσα στο πεδίο δοκιμών των τανκς) διακόπηκε μετά το πέρασμα των 7 πρώτων πληρωμάτων, όταν ο Stephane Lefebvre (Citroen), που ήταν στην 6η θέση, βγήκε από το δρόμο.

Η ιατρική ομάδα των οργανωτών μετέβη επιτόπου και περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες ελπίζοντας για το καλύτερο.

Πριν τη διακοπή του αγώνα, ο Ogier (VW) είχε πάρει κεφάλι στη μονομαχία με τον team-mate του, τον Mikkelsen, για την πρώτη θέση, αφού είχαν αλλάξει θέσεις κάμποσες φορές.

Ο Mikkelsen, που ξεκίνησε την ημέρα στην πρώτη θέση, επέλεξε να φορέσει τα μαλακά λάστιχα, και η επιλογή του αποδείχτηκε σωστή καθώς άρχισε ψιλόβροχο στις δύο πρώτες ειδικές.

Έτσι ο Νορβηγός άνοιξε μια διαφορά 5,7” και παρέμεινε μπροστά –αν και για μόλις 0,2”- παρότι καβάλησε ένα πρανές και μετά πήγε ίσια σε μια διασταύρωση της ειδικής Bosenberg κι έπρεπε να κάνει όπισθεν.

O Ogier πέρασε επικεφαλής με διαφορά μόλις 0,2” κάνοντας τον πρώτο χρόνο στην κοντή έκδοση της Panzerplatte, αλλά ο Mikkelsen απάντησε στην επανάληψη της ειδικής αμέσως μετά, ξαναπερνώντας μπροστά για 0,3”.

Όμως όταν ο αγώνας μπήκε στη μεγάλη, τη 40άρα Panzerplatte, ο Ogier πήρε τα ηνία – όπως ακριβώς είχε προβλέψει πριν τον αγώνα.

Παρότι δεν ήταν ικανοποιημένος με τα μαλακά λάστιχα που είχε επιλέξει για την ειδική, η οποία αποδείχτηκε απρόσμενα στεγνή, ο Γάλλος την ολοκλήρωσε 13,5” πιο γρήγορα από τον Νορβηγό. Έτσι πέρασε 13,2” μπροστά και ο Mikkelsen παραδέχτηκε ότι δυσκολεύτηκε με τη συμπεριφορά του Polo του, που φορούσε σκληρά λάστιχα μπροστά και μαλακά πίσω.

Τα Hyundai έμειναν σταδιακά πίσω σήμερα το πρωί, καθώς ούτε ο Thierry Neuville ούτε ο Dani Sordo ήταν ευχαριστημένοι με την απόδοση των αυτοκινήτων τους, ενώ ο Neuville έκανε και κάποια μικρά λάθη.

Ο Βέλγος (νικητής εδώ το 2014) έχασε στη συνέχεια την υποβοήθηση του τιμονιού του κοντά στο τέλος της μεγάλης Panzerplatte, αλλά ήταν αρκετά μπροστά για να κρατήσει την 3η θέση, αν και για μόλις 1,6” από τον Ισπανό team-mate του.

Ο Ott Tanak (DMACK Ford) παραμένει 5ος, ενώ ο Mads Ostberg (M-Sport Ford) ανέβηκε 6ος μετά το ατύχημα του Lefebvre, αλλά είναι υπό πίεση από τον Hayden Paddon με το τρίτο Hyundai i20 WRC.

Οι αγωνιζόμενοι που δεν ολοκλήρωσαν την Panzerplatte Lang 1 την παρέκαμψαν και επιστρέφουν στο Trier για το μεσημεριανό σέρβις. Τους δόθηκε εικονικός χρόνος για την ειδική.

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.10 (PANZERPLATTE LANG 1):

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIER1:43:21.1  
2.9NORA. MIKKELSEN1:43:34.3+13.2+13.2
3.3BELT. NEUVILLE1:43:47.9+13.6+26.8
4.4ESPD. SORDO1:43:49.5+1.6+28.4
5.12ESTO. TANAK1:45:01.5+1:12.0+1:40.4
6.5NORM. OSTBERG1:46:02.7+1:01.2+2:41.6
7.20NZLH. PADDON1:46:08.7+6.0+2:47.6
8.83SWEP. TIDEMAND1:48:18.3+2:09.6+4:57.2
9.32FINE. LAPPI1:48:20.3+2.0+4:59.2
10.31DEUA. KREMER1:48:48.6+28.3+5:27.5
11.35CZEJ. KOPECKY1:49:31.1+42.5+6:10.0
12.42BELG. DE MEVIUS1:49:42.4+11.3+6:21.3
13.38FRAP. LOUBET1:50:03.3+20.9+6:42.2
14.51NLDB. TEN BRINKE1:51:28.9+1:25.6+8:07.8
15.43ESPJ. SUAREZ MIRANDA1:52:14.9+46.0+8:53.8

 

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube