Ράλι Αυστραλίας: Mikkelsen, χάρη και στη σειρά εκκίνησης

Ράλι Αυστραλίας: Mikkelsen, χάρη και στη σειρά εκκίνησης

Στο τέλος της πρώτης ημέρας, ο Andreas Mikkelsen είναι αρκετά μπροστά από μια έντονη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου.

Στο κύκνειο άσμα της Volkswagen στο WRC, o Mikkelsen τερμάτισε επικεφαλής την πρώτη μέρα, με μια σεβαστή διαφορά 15,4”.

Ο Νορβηγός της VW ευνοήθηκε από το ότι ξεκινούσε πιο πίσω και άνοιξε μια διαφορά 13,7” στον πρωινό κύκλο ειδικών, όπου ο κύριος αντίπαλός του ήταν ο Hayden Paddon με το Hyundai. Ο Νεοζηλανδός όμως έκανε μια λάθος επιλογή ελαστικών στην τελευταία μεγάλη ειδική του πρωινού, κι έπεσε στην 3η θέση, πίσω από τον team-mate του, Dani Sordo.

Ο Ισπανός όμως χάθηκε(!) και καθυστέρησε να φτάσει στην εκκίνηση της ίδιας ειδικής, με αποτέλεσμα να «καπελωθεί», πέφτοντας πιο πίσω στην κατάταξη.

Στον απογευματινό κύκλο, ο Mikkelsen κέρδισε μία μόνο ειδική, αλλά η σταθερότητά του τον βοήθησε να αυξήσει ελαφρά τη διαφορά του, από τον Sebastien Ogier αυτή τη φορά. Ο Γάλλος ήταν 4ος το πρωί, καθώς αυτός και ο Thierry Neuville, που ξεκινούσαν τις ειδικές πρώτος και δεύτερος, δυσκολεύτηκαν καθώς έπρεπε να σκουπίζουν το δρόμο από το γλιστερό γαρμπίλι.

Στον απογευματινό κύκλο όμως οι δρόμοι είχαν καθαριστεί από τα περάσματα των αυτοκινήτων και ο Ogier πήρε 4 ειδικές, δύο μεγάλες και τις δύο superspecial για τους θεατές. Αυτό, μαζί με το γεγονός ότι τα Hyundai έφθειραν πιο γρήγορα τα πίσω τους λάστιχα, είχαν ως αποτέλεσμα ο Γάλλος της VW να τελειώσει την ημέρα 7,1” μπροστά από τον Neuville, με τον Paddon άλλα 1,2” πιο πίσω.

Ο Sordo, με το τρίτο Hyundai, είναι τώρα 7ος, πίσω από τους οδηγούς της M-Sport Ford, Mads Ostberg και Eric Camilli, που είχαν τη δική τους εμφύλια μάχη.

Ποινή 40” –για καθυστερημένη άφιξη στη superspecial–  πήρε και ο Ott Tanak. Ο Εσθονός το απέδωσε σε «μπέρδεμα» με την αστυνομία, όμως μαζί με ένα τετακέ που είχε κάνει το πρωί, το «καπέλο» τον έχει ρίξει στην 8η θέση, ενώ στο ξεκίνημα του αγώνα έδειχνε ικανός να πρωταγωνιστήσει.

Ακόμα πιο πίσω είναι ένα ακόμα αρχικό φαβορί, ο Jari-Matti Latvala. Ο Φιλανδός ήταν ο πρώτος υποψήφιος για τη νίκη αφού τον ευνοούσε και η σειρά εκκίνησης, όμως χτύπησε το στηθαίο μιας γέφυρας στην πρώτη κιόλας ειδική του αγώνα, έσπασε την πίσω ανάρτηση του VW Polo και βρίσκεται τώρα μόλις στην 16η θέση.

Ο Esapekka Lappi είναι σε τροχιά για μια άνετη νίκη στην κατηγορία WRC2, με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5. Ο νεαρός Φιλανδός είναι στην 9η θέση της γενικής, μπροστά από το Fiesta WRC του Lorezno Bertelli (που καθυστέρησε από ένα λάθος στη superspecial), και αν κερδίσει την κατηγορία θα πάρει και τον αντίστοιχο φετινό τίτλο.

Στον αγώνα συμμετέχει και ο συμπατριώτης μας Ιορδάνης Σερδερίδης, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από προβλήματα με τον αισθητήρα του τούρμπο στο Citroen DS3 R5 του. Θα συνεχίσει αύριο χάρη στον κανονισμό Rally2.

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 Ε.Δ.:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.9NORA. MIKKELSEN57:16.7  
2.1FRAS. OGIER57:32.1+15.4+15.4
3.3BELT. NEUVILLE57:39.2+7.1+22.5
4.4NZLH. PADDON57:40.4+1.2+23.7
5.5NORM. OSTBERG57:55.5+15.1+38.8
6.6FRAE. CAMILLI58:03.3+7.8+46.6
7.20ESPD. SORDO58:06.9+3.6+50.2
8.12ESTO. TANAK58:47.3+40.4+1:30.6
9.31FINE. LAPPI59:37.0+49.7+2:20.3
10.37ITAL. BERTELLI59:41.4+4.4+2:24.7
11.42PERN. FUCHS1:01:49.8+2:08.4+4:33.1
12.33POLH. PTASZEK1:01:56.4+6.6+4:39.7
13.35QATK. AL-SUWAIDI1:02:39.8+43.4+5:23.1
14.65AUSH. BATES1:03:20.4+40.6+6:03.7
15.67AUSM. TAYLOR1:04:33.2+1:12.8+7:16.5
16.2FINJ. LATVALA1:05:10.1+36.9+7:53.4
17.70AUSD. KING1:05:30.1+20.0+8:13.4
18.68AUSB. MARKOVIC1:06:05.0+34.9+8:48.3
19.76AUST. CLARKE1:06:34.1+29.1+9:17.4
20.72AUST. SULLENS1:06:49.7+15.6+9:33.0

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube