Οι 10 κορυφαίες στιγμές του WRC το 2017

Οι 10 κορυφαίες στιγμές του WRC το 2017

Λίγο πριν τα αυτοκίνητα ανέβουν στη ράμπα εκκίνησης του Ράλι Μόντε Κάρλο για να αρχίσει η σεζόν του 2018, θυμόμαστε μερικές στιγμές που μας έκοψαν την ανάσα.

Ένα από τα καλά του WRC είναι πως το χειμερινό διάλειμμα είναι μικρότερο. Η δράση για τη νέα σεζόν ξεκινά σε λίγες μέρες, συγκεκριμένα στις 25 Ιανουαρίου, όταν τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί θα παραταχθούν μπροστά στο καζίνο του Μονακό και θα ανέβουν στη ράμπα εκκίνησης του Ράλι Μόντε Κάρλο.

Η χρονιά που πέρασε ήταν κατά κοινή παραδοχή μία από τις καλύτερες στην ιστορία του σπορ και σίγουρα η καλύτερη των τελευταίων ετών. Οι νέοι κανονισμοί έκαναν τα αυτοκίνητα πιο άγρια σε εμφάνιση, πιο συναρπαστικά σε ήχο, και διαολεμένα πιο γρήγορα. Ήταν όμως και κάτι ακόμη που βοήθησε να βελτιωθεί το θέαμα: Η… αποχώρηση της Volkswagen. Μια κίνηση που αρχικά είχε φέρει προβληματισμό, καθώς αναμφίβολα το service park θα φαίνονταν πιο φτωχό χωρίς τη γερμανική ομάδα και τα Polo R WRC. Από την άλλη, η αποχώρηση της αναμφίβολα ισχυρότερης οικονομικά ομάδας έφερε μια ισορροπία στην ανταγωνιστικότητα. Από την αρχή της σεζόν κιόλας φάνηκε ότι οι διαφορές ήταν μικρές και ότι όλα τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να πάρουν μια νίκη. Όταν ο Ogier με το ιδιωτικό Fiesta κέρδισε στην πρεμιέρα, ο Latvala με το Yaris της άπειρης πρωτοεμφανιζόμενης Toyota στη Σουηδία και ο Meeke με το εργοστασιακό Citroen C3 στο Μεξικό. Το Hyundai i20 WRC ήταν πολύ γρήγορο, αλλά κάποια επιπόλαια λάθη καθυστέρησαν τον Mikkelsen από το να φτάσει στην πρώτη του νίκη. Και εν τέλει του στοίχισαν το πρωτάθλημα.

Λάθη, επιπόλαια και μάλιστα πολλά έκανε βεβαίως και ο Meeke, το μεγαλύτερο από όλα μάλιστα στον αγώνα του Μεξικό. Όταν βγήκε από το δρόμο στην Powerstage ενώ είχε άνετο προβάδισμα. Στάθηκε εξαιρετικά τυχερός ωστόσο, καθώς ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο θεατή λειτούργησε σαν σκαλί ώστε το C3 να κατέβει μαλακά στο χωράφι χωρίς να σπάσει η ανάρτηση. Ο Meeke έχασε στιγμιαία τον προσανατολισμό του, αλλά τελικά ανάμεσα σε άλλα παρκαρισμένα οχήματα και μία… καντίνα κατάφερε να ξαναμπείς το δρόμο με μόνη απώλεια ένα κλατάρισμα. Και να φτάσει ως τον τερματισμό παίρνοντας τη νίκη, δίνοντας ταυτόχρονα ΤΟ highlight της χρονιάς.

Στο video βλέπουμε και άλλες ενδιαφέρουσες στιγμές, όπως τον Mikkelsen να οδηγεί με το καπό του Hyundai i20 ανοιχτό και κολλημένο στο παρμπρίζ, και μάλιστα με χαλασμένη ενδοεπικοινωνία με τον συνοδηγό του. Και παρόλα αυτά να χάνει μόλις 26”. Βλέπουμε επίσης τα δραματικά τελευταία δευτερόλεπτα του Ράλι Αργεντινής, εκεί που ο Evans ενώ προηγείτο σε όλο τον αγώνα έχασε την πρώτη νίκη της καριέρας του για λίγα δέκατα από τον Neuville όταν σφήνωσε το Fiesta του σε μια γέφυρα.

Ο Ostberg έχει μια αδυναμία στα άλματα. Στο Colin’s crest στην Σουηδία έκανε δύο εντυπωσιακά περάσματα στα με πτήσεις 42 και 44 μέτρων, αλλά εκεί που κατάφερε να τρομάξει ακόμη και τον συνοδηγό του ήταν στην Fafe, στην Πορτογαλία. Όπου μετά το τεράστιο άλμα, ξάκρισε οριακά στο χαντάκι με κίνδυνο πολλαπλής τούμπας. Την γλίτωσε παρά τρίχα, αντίθετα με τον Quentin Gilbert με το Skoda Fabia R5. Ο οποίος δεν την έπαθε από ξάκρισμα, αλλά από προσγείωση με τη… μύτη. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Απολαύστε τις στιγμές και ετοιμαστείτε για την επόμενη συναρπαστική σεζόν που ξεκινά σε λίγο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube