MotoGP Μαλαισίας: Ο Dovi νικάει στη βροχή, κι ελπίζει…
Με την 6η φετινή νίκη του, ο Ιταλός διατηρεί κάποιες θεωρητικές ελπίδες για τον τίτλο, αφού ο Marquez τερμάτισε 4ος.
Ο Andrea Dovizioso νίκησε τον team-mate του στην Ducati, Jorge Lorenzo, στο βρεγμένο MotoGP της Μαλαισίας, και ανέβαλε τη στέψη του Marc Marquez για τον τελευταίο αγώνα, στη Valencia.
Στη βρεγμένη πίστα της Sepang, οι δύο εργοστασιακές Ducati των Dovi και Lorenzo είχαν ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό, αν και ο Johann Zarco, με τη Yamaha Tech3, ήταν αυτός που μπήκε επικεφαλής στην αρχή του αγώνα.
Ο Marquez πέρασε για λίγο πρώτος στο ξεκίνημα, με μια εκκίνηση αστραπή από την 7η θέση, αλλά αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του στην πρώτη στροφή, αφήνοντας να περάσουν ο Zarco και ο Lorenzo.
O Dovizioso ήταν 4ος και πίεζε τον Marquez μέχρι που τον πέρασε στη δεξιά Κ14, πριν την πίσω ευθεία, στον 4ο γύρο, καθώς οι πρώτοι τέσσερις αναβάτες είχαν ξεφύγει από τους υπόλοιπους.
Ο Zarco, ο μόνος από τους επικεφαλής που είχε επιλέξει τη μαλακή γόμα για το πίσω λάστιχο βροχής, άνοιξε μια διαφορά σχεδόν 2” πριν ο Lorenzo αρχίσει να τον φτάνει ξανά.
Ο Ισπανός έκανε την κίνησή του λίγο πριν τα μέσα του αγώνα, πέρασε τον Zarco και ο Dovizioso τον ακολούθησε λίγο αργότερα για να κάνει το «ένα-δύο» της Ducati στην κεφαλή του αγώνα.
Ο Marquez έφτανε κι αυτός τον Zarco, αλλά είχε ένα γλίστρημα και προτίμησε να μη ρισκάρει, αφού αν νικούσε ο Lorenzo θα εξασφάλιζε και πάλι τον τίτλο.
Φημολογείται ότι ο Lorenzo έλαβε μήνυμα στο ταμπλό του να αφήσει τον Dovi να περάσει, αλλά η εναλλαγή θέσεων έγινε τελικά μετά από ένα εντυπωσιακό γλίστρημα και σώσιμο του Lorenzo, που άφησε μια έντονη κόκκινη γραμμή από τη γλίστρα του αριστερού του γονάτου στην άσφαλτο.
Τελικά ο Dovizioso είχε κι άλλο περιθώριο, αύξησε το ρυθμό του και τερμάτισε νικητής, 0,743” μπροστά από τον –ευχαριστημένο– team-mate του.
Ο Zarco πήρε το δεύτερο φετινό του βάθρο μετά το Le Mans, τερματίζοντας 8” πίσω και με μια εξίσου μεγάλη διαφορά μπροστά από τον Marquez.
Με τα αποτελέσματα αυτά, η διαφορά του Marquez από τον Dovi μειώθηκε στους 21 βαθμούς, αλλά ακόμη κι αν ο Ιταλός νικήσει στη Valencia, αρκεί μια 11η θέση στον Marquez για να πάρει τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του στη μεγάλη κατηγορία.
Ο poleman Dani Pedrosa έπεσε στην 5η θέση στο τέλος του πρώτου γύρου, και εκεί έμεινε μέχρι τον τερματισμό, 11” πίσω από τον team-mate του.
Ο σπεσιαλίστας της βροχής, Danilo Petrucci, ξεκίνησε τελευταίος λόγω βλάβης στο γύρο προθέρμανσης, αλλά ανέβηκε εντυπωσιακά μέχρι την 6η θέση, νικώντας τον Valentino Rossi, με την ταχύτερη από τις εργοστασιακές Yamaha, για 3 δέκατα.
Ο Maverick Viñales δεν μπόρεσε να πάρει κάτι καλύτερο από τη 10η θέση με την άλλη Movistar Yamaha, τερματίζοντας πίσω από τον Jack Miller (VDS Honda), ενώ ο Pol Espargaro συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα μετά από άλλη μια καλή εμφάνιση με την ΚΤΜ.
Ο Scott Redding (Pramac Ducati) ήταν για ένα διάστημα στην 6η θέση, αλλά έπεσε στο τέλος στη 13η, πίσω από τους Alvaro Bautista (Aspar Ducati) και Bradley Smith (KTM).
O Cal Crutchlow (LCR Honda) πήρε τον τελευταίο βαθμό, της 15ης θέσης, αφού είχε πέσει στην 21η στον πρώτο γύρο, ενώ ο εντυπωσιακός Michael van der Mark (Yamaha Tech3) έχασε για λίγο το βαθμό στο ντεμπούτο του στα MotoGP.
Ο Andrea Iannone επίσης απέτυχε να βαθμολογηθεί σε ένα καταστροφικό αγώνα για τη Suzuki, αφού ο Alex Rins, που πήγαινε καλά στην αρχή, έπεσε δύο φορές και αποκλείστηκε όταν έκοψε δρόμο για να επιστρέψει στα pits.
Πτώσεις είχαν επίσης οι Sam Lowes (αναμενόμενο), Karel Abraham and Loris Baz (παρά την ειδικότητά του στο βρεγμένο).
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ SEPANG:
Θ. | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΓΥΡΟΙ | ΧΡ./ΔΙΑΦ |
---|---|---|---|---|
1 | Andrea Dovizioso | Ducati | 20 | 44m51.497s |
2 | Jorge Lorenzo | Ducati | 20 | 0.743s |
3 | Johann Zarco | Tech3 Yamaha | 20 | 9.738s |
4 | Marc Marquez | Honda | 20 | 17.763s |
5 | Dani Pedrosa | Honda | 20 | 29.144s |
6 | Danilo Petrucci | Pramac Ducati | 20 | 30.380s |
7 | Valentino Rossi | Yamaha | 20 | 30.769s |
8 | Jack Miller | MVDS Honda | 20 | 35.238s |
9 | Maverick Viñales | Yamaha | 20 | 38.053s |
10 | Pol Espargaro | KTM | 20 | 39.847s |
11 | Alvaro Bautista | Aspar Ducati | 20 | 42.559s |
12 | Bradley Smith | KTM | 20 | 44.602s |
13 | Scott Redding | Pramac Ducati | 20 | 48.696s |
14 | Hector Barbera | Avintia Ducati | 20 | 50.058s |
15 | Cal Crutchlow | LCR Honda | 20 | 50.705s |
16 | Michael van der Mark | Tech3 Yamaha | 20 | 56.397s |
17 | Andrea Iannone | Suzuki | 20 | 58.391s |
18 | Tito Rabat | MVDS Honda | 20 | 1m25.571s |
- | Alex Rins | Suzuki | 11 | Αποκλείστηκε |
- | Sam Lowes | Aprilia | 9 | Πτώση |
- | Karel Abraham | Aspar Ducati | 8 | Πτώση |
- | Loris Baz | Avintia Ducati | 5 | Πτώση |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Θ. | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΒΑΘΜΟΙ |
---|---|---|
1 | Marc Marquez | 282 |
2 | Andrea Dovizioso | 261 |
3 | Maverick Viñales | 226 |
4 | Valentino Rossi | 197 |
5 | Dani Pedrosa | 185 |
6 | Johann Zarco | 154 |
7 | Jorge Lorenzo | 137 |
8 | Danilo Petrucci | 121 |
9 | Cal Crutchlow | 104 |
10 | Jonas Folger | 84 |
11 | Alvaro Bautista | 75 |
12 | Jack Miller | 73 |
13 | Scott Redding | 64 |
14 | Aleix Espargaro | 62 |
15 | Andrea Iannone | 60 |
16 | Pol Espargaro | 55 |
17 | Alex Rins | 46 |
18 | Loris Baz | 45 |
19 | Karel Abraham | 30 |
20 | Tito Rabat | 29 |
21 | Hector Barbera | 27 |
22 | Bradley Smith | 24 |
23 | Michele Pirro | 18 |
24 | Mika Kallio | 11 |
25 | Sam Lowes | 5 |
26 | Katsuyuki Nakasuga | 4 |
27 | Sylvain Guintoli | 1 |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Θ. | ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΒΑΘΜΟΙ |
---|---|---|
1 | Honda | 332 |
2 | Ducati | 303 |
3 | Yamaha | 301 |
4 | Suzuki | 87 |
5 | Aprilia | 64 |
6 | KTM | 64 |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Θ. | ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
---|---|---|
1 | Repsol Honda Team | 467 |
2 | Movistar Yamaha MotoGP | 423 |
3 | Ducati Team | 398 |
4 | Monster Yamaha Tech 3 | 238 |
5 | Octo Pramac Racing | 185 |
6 | Team Suzuki ECSTAR | 107 |
7 | Pull & Bear Aspar Team | 105 |
8 | LCR Honda | 104 |
9 | Team EG 0,0 Marc VDS | 102 |
10 | Red Bull KTM Factory Racing | 79 |
11 | Reale Avintia Racing | 72 |
12 | Aprilia Racing Team Gresini | 67 |