Τηλεκατευθυνόμενο μοντέλο Auto Union του 1936 με κινητήρα V16 που λειτουργεί! [videos]
Ένα μηχανολογικό κομψοτέχνημα, που αξίζει να το δείτε και να το ακούσετε να δουλεύει.
Έχουμε δει κατά καιρούς πολλά ενδιαφέροντα μοντελάκια, αλλά αυτό σίγουρα ξεχωρίζει.
Πρόκειται για ένα φόρο τιμής στα γερμανικά μονοθέσια Grand Prix της δεκαετίας του 1930, που είχαν μονοπωλήσει τους αγώνες στα χέρια θρύλων όπως ο Hans Stuck, o Bernd Rosemeyer (φωτ. κάτω), ακόμη κι ο «Ιπτάμενος Μαντουάνος» Tazio Nuvolari.
Το συγκεκριμένο μοντέλο R/C του Auto Union Typ C είναι κατασκευασμένο από τη γερμανική V12-factory σε κλίμακα 1:3, με μήκος 1,28 m, πλάτος 56 cm και ύψος 34 cm. Έχει αλουμινένιο σωληνωτό πλαίσιο, πολυεστερικό αμάξωμα και βάρος περίπου 40 kg. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη μπρος-πίσω και τα φρένα με υδραυλικά ταμπούρα, όπως στο πρωτότυπο.
Ο κινητήρας είναι 16κύλινδρος σε V, όπως του παλιού αγωνιστικού, αλλά αντί για κυβισμό 6 λίτρων έχει μόνο 216 cc. Είναι υγρόψυκτος, τετράχρονος, με έναν κεντρικό εκκεντροφόρο, δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, ηλεκτρική μίζα και καίει μίγμα μεθανόλης με 8% νίτρο και 9% λάδι.
Το πόσα άλογα βγάζει δεν το ξέρουμε, όμως ο ήχος του είναι όσο φανταστικός περιμένετε.
Δείτε στο πρώτο video τον V16 να παίρνει μπροστά και στο δεύτερο το μοντελάκι να κάνει την πρώτη του βόλτα για δοκιμή του συμπλέκτη και του συστήματος μετάδοσης.
Κατόπιν ακολουθήστε και το παρακάτω link για να δείτε τις άλλες αριστουργηματικές μινιατούρες που φτιάχνει το γερμανικό εργαστήριο.
[Πηγή: V12-factory]