Mateschitz: «Θετικές» οι συνομιλίες Red Bull - Ferrari

Mateschitz: «Θετικές» οι συνομιλίες Red Bull - Ferrari

Ο ιδιοκτήτης της Red Bull, Dietrich Mateschitz, χαρακτήρισε «θετικές και ενθαρρυντικές» τις συνομιλίες με τη Ferrari για την προμήθεια κινητήρων.

Η Red Bull θα χωρίσει από την επί μακρόν προμηθεύτριά της, τη Renault, στο τέλος της χρονιάς, παρότι είχαν συμβόλαιο συνεργασίας και για το 2016.

Ο Mateschitz επιβεβαίωσε ότι η Mercedes ήταν η πρώτη του επιλογή ως προμηθευτή κινητήρων, καθώς έχει κάνει «εξαιρετική δουλειά». Όπως είπε, «Το να πάρουμε κινητήρες Mercedes ήταν η προτεραιότητα στο Milton Keynes [τα κεντρικά της Red Bull Racing], αλλά μας απέρριψε ένα πρόσωπο [ο πρόεδρος της Daimler, Dieter Zetsche]».

Έτσι η Ferrari είναι πλέον η μοναδική επιλογή της Red Bull για το 2016, και ο Mateschitz δήλωσε πως οι συνομιλίες –που τις διεξάγει ο αγωνιστικός του σύμβουλος, Helmut Marko– είναι «θετικές και ενθαρρυντικές».

«Το πώς προόδευσε η Ferrari από τις χειμερινές δοκιμές, όπου ήταν στο ίδιο επίπεδο με εμάς, είναι εκπληκτικό, σχεδόν απίστευτο», πρόσθεσε ο 71χρονος Αυστριακός. «Όμως αν η Ferrari σ’ αυτό το στάδιο δεν είναι ικανή να κερδίσει το πρωτάθλημα με τον Vettel, τότε ούτε εμείς θα ήμασταν.

«Πάντως, με τις κινητήριες μονάδες της Ferrari θα ήταν δυνατόν να ξεκινάμε από τη δεύτερη ή την τρίτη σειρά του grid και να τερματίζαμε στο βάθρο».

Ο Mateschitz είπε ότι η απόφαση χωρισμού από τη Renault πάρθηκε το καλοκαίρι «κοινή συναινέσει» με τον CEO της Renault, Carlos Ghosn, επειδή «το να είμαστε πέμπτοι ή έκτοι στο πρωτάθλημα δεν μπορεί να είναι ο στόχος μας».

Αποκάλυψε επίσης ότι για να απελευθερωθεί η Red Bull από το συμβόλαιό της με τη Renault, ο βασικός χορηγός της, η Infiniti, απελευθερώθηκε και αυτή από το συμβόλαιό της με την ομάδα.

Καθώς η αδελφή ομάδα της Toro Rosso δεν θα έχει ούτε κι αυτή κινητήρες Renault το 2016, ο Mateschitz είπε ότι «Δεν θα μπορούσε κανείς να βλάψει τις δύο ομάδες περισσότερο απ’ όσο έγινε».

Ο Mateschitz επιβεβαίωσε ότι υπήρχε σχέδιο να μετονομαστούν κινητήρες της Mercedes σε Aston Martin αφού η Daimler έχει ένα 5% της βρετανικής εταιρείας σπορ αυτοκινήτων πολυτελείας. Όμως οι διαπραγματεύσεις σταμάτησαν επειδή το κόστος της συμφωνίας θα ήταν πολύ μεγάλο για την Aston Martin.

Η Red Bull συνεχίζει να ισχυρίζεται ότι είναι έτοιμη να αποχωρήσει από το σπορ αν δεν έχει ανταγωνιστικούς κινητήρες και ο Mateschitz λέει ότι στην περίπτωση αυτή οι θέσεις εργασίας στις Red Bull Racing και Toro Rosso θα διατηρηθούν: «Θα κάνουμε κάτι άλλο και θα βάλουμε τους ανθρώπους μας να δουλέψουν πάνω σ’ αυτό».

Η VW δεν αποτελεί βραχυπρόθεσμα λύση
Φήμες
εξακολουθούν να συνδέουν τη Red Bull με το Group Volkswagen, όμως μια ενδεχόμενη συνεργασία τους δεν θα ήταν δυνατή το 2016.

«Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η φημολογία σχετικά με το Group VW/Audi», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull F1, Christian Horner. «Είναι σπουδαίο που δείχνουν ενδιαφέρον για τη Formula 1, αλλά οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι καθαρή φημολογία.

«Για οποιονδήποτε κατασκευαστή, το να ξεκινήσει από το μηδέν και να φτιάξει έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, θα του πάρει δύο με τρία χρόνια. Οπότε, ή έλευσή τους είναι μια συναρπαστική προοπτική, αλλά δεν λύνει το σημερινό μας πρόβλημα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube