Ράλι Γερμανίας: O Mikkelsen μπροστά, αλλά όλα παίζονται [video + photo]

Ράλι Γερμανίας: O Mikkelsen μπροστά, αλλά όλα παίζονται [video + photo]

Ο Andreas Mikkelsen είναι επικεφαλής στο τέλος της πρώτης ημέρας, αλλά με τους Ogier και Neuville πολύ κοντά του.

Ο Mikkelsen (VW) πέρασε επικεφαλής μετά τις δύο πρωινές ειδικές του εξολοκλήρου ασφάλτινου Ράλι Γερμανίας, αφού ο team-mate του, ο Sebastien Ogier, έχασε 8,7” σε μια φουρκέτα που πήρε λάθος κι αναγκάστηκε να κάνει όπισθεν.

Ο Νορβηγός ήταν ο ταχύτερος στην Ε.Δ.3, την επανάληψη της πρώτης ειδικής Mittelmosel, αλλά έχασε χρόνο σε σχέση με τους Ogier και Neuville στην Ε.Δ.4, με αποτέλεσμα να βρεθεί μόνο 4,7” μπροστά από τον Ogier που ήταν στην 3η θέση.

O Ogier πήρε την E.Δ.5, την υπερειδική Ollmuth που ήταν και η τελευταία της ημέρας, αλλά ήταν μόλις 0,4” ταχύτερος από τον Mikkelsen, που θα ξεκινήσει αύριο με μια διαφορά 4,3” από τον Γάλλο.

Ο Neuville (Hyundai) έχασε τη 2η θέση από τον Ogier αφού έκανε τον 4ο χρόνο στην E.Δ.5, αλλά παραμένει μόνο 6” πίσω από το πρώτο και 1,6” πίσω από το δεύτερο Polo.

Ο Dani Sordo, με το δεύτερο Hyundai, θα ξεκινήσει κι αυτός την αυριανή μέρα σε απόσταση βολής από την πρώτη θέση, αφού είναι 6,8” πίσω από τον Neuville μετά από καλές επιδόσεις σήμερα το απόγευμα.

Ο Ott Tanak ολοκήρωσε την ημέρα αρκετά μακριά από τη μάχη για την κορυφή, σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Mikkelsen, αλλά ικανοποιημένος από την ανέλπιστα καλή απόδοση των ελαστικών της DMACK στην άσφαλτο.

Ο μοναδικός εκπρόσωπος της Citroen στον αγώνα, ο Stephane Lefebvre, είναι στην θέση μετά από έναν ώριμο, συντηρητικό αγώνα στις δύσκολες πρωινές συνθήκες με την υγρασία και τη λάσπη στην άσφαλτο. Ο νεαρός Γάλλος είναι 25” μπροστά από τον Mads Ostberg (M-Sport Ford).

Ο Hayden Paddon (Huyndai) είναι στην 8η θέση μετά από μια δύσκολη μέρα. Ο Νεοζηλανδός έπαθε λάστιχο στη δεύτερη ειδική, τη Moselland, και στη συνέχεια είχε μια «πολύ δύσκολη στιγμή» στην Ε.Δ.3, σε μια κατηφορική αριστερή με 6η, χάνοντας τον πίσω προφυλακτήρα του i20 WRC. Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμα μαθαίνει στην άσφαλτο.

Ο Paddon είναι μεν 1’ 45” πίσω από τον πρώτο, αλλά μόνο 12,6” πίσω από το Fiesta του Ostberg.

Οι εγκαταλείψεις του Jari-Matti Latvala (VW) από κιβώτιο και του Eric Camilli (M-Sport Ford) από έξοδο έχουν επιτρέψει στον επικεφαλής της κατηγορίας WRC2, Armin Kremer (Skoda) να είναι στην 9η θέση της γενικής.

Ο Γερμανός ήταν πρώτος από την αρχή του αγώνα και έχει ανοίξει μια διαφορά 28,4” από τον διεκδικητή του πρωταθλήματος, Esapekka Lappi (Skoda).

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.Δ.5:

 

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.9NORA. MIKKELSEN59:42.6--
2.1FRAS. OGIER59:46.9+4.3+4.3
3.3BELT. NEUVILLE59:48.5+1.6+5.9
4.4ESPD. SORDO59:55.3+6.8+12.7
5.12ESTO. TANAK1:00:38.0+42.7+55.4
6.10FRAS. LEFEBVRE1:00:49.2+11.2+1:06.6
7.5NORM. OSTBERG1:01:15.0+25.8+1:32.4
8.20NZLH. PADDON1:01:27.6+12.6+1:45.0
9.31DEUA. KREMER1:02:45.7+1:18.1+3:03.1
10.83SWEP. TIDEMAND1:03:12.4+26.7+3:29.8
11.32FINE. LAPPI1:03:14.1+1.7+3:31.5
12.42BELG. DE MEVIUS1:03:54.4+40.3+4:11.8
13.38FRAP. LOUBET1:04:15.3+20.9+4:32.7
14.35CZEJ. KOPECKY1:04:20.5+5.2+4:37.9
15.51NLDB. TEN BRINKE1:05:15.1+54.6+5:32.5

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube