Σαν σήμερα: Το 1923 ξεκινά η διάθεση βενζίνης με μόλυβδο
Στις 2 Φεβρουαρίου του 1923, βενζίνη με την προσθήκη τετρααιθυλιούχου μολύβδου πωλείται για πρώτη φορά σε πρατήριο.
Βενζίνη με τετρααιθυλιούχο μόλυβδο διατέθηκε για πρώτη φορά στο βενζινάδικο ιδιοκτησίας του Willard Talbott στο Dayton του Ohio.
Υπό την εμπορική ονομασία «ethyl gasoline» υπό του Charles Kettering της General Motors, ο υφιστάμενός του χημικός, Thomas Midgeley Jr., ανακάλυψε ότι η προσθήκη της χημικής ένωσης τετρααιθυλιούχου μολύβδου (TEL) στη βενζίνη εξάλειφε τους δυσάρεστους θορύβους (γνωστοί ως «κρότος» ή «πειράκια») στους βενζινοκινητήρες.
Σύμφωνα με τις αναφορές, ο Midgeley κατέληξε σε αυτή τη χημική ένωση ύστερα από επτά χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, και αφού τα εργαστήρια της General Motors εξέτασαν τουλάχιστον 33.000 ενώσεις για την αντικροτική δυνατότητά τους. Η βενζίνη με μόλυβδο θα γέμιζε τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο, μέχρι να οδηγηθούμε στην παρασκευή αμόλυβδης βενζίνης με επαρκή αντικροτικά χαρακτηριστικά.
Στις 2 Φεβρουαρίου του 1992, ένα Nissan R91 γίνεται το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που νικά σε 24ωρο διεθνή αγώνα αντοχής, τερματίζοντας στις 24 Ώρες της Daytona, στην Daytona Beach στη Florida. Στο τιμόνι του οι πιο γνωστοί και πολυνίκες Ιάπωνες οδηγοί, Masahiro Hasemi, Kazuyoshi Hoshino και Toshio Suzuki. Η ιαπωνική μηχανολογική ποιότητα έγινε πρότυπο για τα κόμπακτ ΙΧ στη δεκαετία του ’70 και στις αρχές της δεκαετίας του ’80. Οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, από το τέλος της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές ’90, κάλυψαν πλήρως το χαμένο έδαφος. Ωστόσο, είχε καταστεί σαφές ότι οι Ιάπωνες ήταν σε θέση να τους ανταγωνιστούν στο υψηλότερο επίπεδο τεχνολογίας στα αυτοκίνητα. Η νίκη της Nissan στον αγώνα των 24 ωρών απέδειξε ότι τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είχαν φτάσει στο ανώτερο επίπεδο επιδόσεων και μηχανολογίας.
Στις 2 Φεβρουαρίου του 1991, ο Hurley Haywood πετυχαίνει την πέμπτη νίκη του στις 24 Ώρες της Daytona. Με αυτή έγινε ο πλέον πολυνίκης οδηγός στην ιστορία του φημισμένου αμερικανικού αγώνα αντοχής -το 2013 τον ισοφάρισε ο Scott Pruett. Ο Haywood το 1977 έγινε ο πρώτος οδηγός που νίκησε στις 24 Ώρες της Daytona και στις 24 Ώρες του Le Mans την ίδια χρονιά. Εκτός από τις πέντε νίκες του στην Daytona, νίκησε τρεις φορές στο Le Mans(1977, 1983, 1994), δύο φορές στις 12 Ώρες του Sebring (1973, 1981). Το 2008 αποσύρθηκε από τους αγώνες σε διαρκή βάση, έχοντας στο παλμαρές του τις δεύτερες περισσότερες νίκες σε αγώνες αντοχής (10) από κάθε άλλο οδηγό -με πρώτο τον Tom Kristensen, με 12 το 2008 και 16 μέχρι σήμερα.