Υπόκλιση στην Porsche 911 “Paul Stephens Le Mans Classic Clubsport”

Υπόκλιση στην Porsche 911 “Paul Stephens Le Mans Classic Clubsport”

Πρόκειται για μια ειδική έκδοση του οίκου Paul Stephens AutoArt, σπεσιαλίστα στην αισθητική και μηχανολoγική εξατομίκευση Porsche 911.

Γιορτάζοντας τον εμβληματικό αγώνα Le Mans Classic ο οποίος γίνεται κάθε δύο χρόνια, μια βδομάδα μετά τον κανονικό αγώνα του WEC, η PS AutoArt παρουσιάζει την δική της εκδοχή της 911 Clubsport. Ίσως οι περισσότεροι να γνωρίζουμε περισσότερα για την Singer, αλλά αντίστοιχη αν όχι καλύτερη δουλειά κάνει και ο ιστορικός πλέον οίκος Paul Stephens AutoArt στην μηχανολογική και αισθητική εξατομίκευση Porsche.

Το υπέροχο αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες κινείται από έναν ατμοσφαιρικό, αερόψυκτο βεβαίως, boxer 3,4 λίτρων με άγριους εκκεντροφόρους, ελαφρωμένο στρόφαλο και βολάν, σφυρήλατες μπιέλες κ.λπ. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, χρησιμοποιείται προηγμένος εγκέφαλος με ειδικό πρόγραμμα και εισαγωγή από σύγχρονη GT3 RS. Η ιπποδύναμη φτάνει στα 300 άλογα. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 5άρι Getrag G50 (911 σειρά 964) και το διαφορικό φυσικά μπλοκέ. Αν  έχεις γρήγορο χέρι και δουλεύεις σωστά το συμπλέκτη το 0-100 km/h έρχεται σε 4,4” και η τελική ξεπερνά τα 270 km/h. Για λόγους μείωσης του βάρους, το εμπρός καπό είναι αλουμινένιο, ενώ τα φτερά και το κάλυμμα του κινητήρα με την πτέρυγα “ducktail” από συνθετικό υλικό. Lexar χρησιμοποιείται αντί για κρύσταλλο στα πίσω παράθυρα, οι επενδύσεις στις πόρτες και η ηχομόνωση είναι υποτυπώδεις, ενώ έχει αφαιρεθεί και το ντουλαπάκι συνοδηγού. Εννοείται και το ηχοσύστημα. Από μουσική μόνο ό,τι παίζει ο αερόψυκτος boxer υπό την καθοδήγηση του δεξιού ποδιού του οδηγού.

Με αυτές τις αλλαγές, αν επιλέξετε την έκδοση Lightweight το βάρος πέφτει κάτω από τον τόνο, συγκεκριμένα στα 970 kg. Δηλαδή λιγότερα ακόμη και από την πανάκριβη και υπερσπάνια Carrera 2.7 RS Sport των ‘70s. Για τη διχρωμία χρησιμοποιείται το πράσινο χρώμα. Στις ρίγες που διατρέχουν το αμάξωμα, στο φόντο των υπέροχων αναλογικών οργάνων του ταμπλό, στη μοκέτα και στις καρό ταπετσαρίες των σταθερών αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθισμάτων. Ως βασικό χρώμα, το μόνο διαθέσιμο είναι το συγκεκριμένο Carrera White. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στο Le Mans Classic που γίνεται την ώρα που γράφονται αυτές, αυτό το Σαββατοκύριακο. Και οι παραδόσεις στους πελάτες θα γίνουν στον επόμενο αγώνα, δηλαδή το 2020.

Πηγή Carscoops, R&T  

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube