Το Xiaomi SU7 είναι ένα 4τροχο smartphone με 673 PS

Το Xiaomi SU7 είναι ένα 4τροχο smartphone με 673 PS

Τη γνωρίσαμε για τα value for money κινητά της. Τώρα με το Xiaomi SU7, τολμά να προσφέρει αυτό ακριβώς που θέλει η αγορά, ένα ηλεκτρικό μοντέλο με τεράστιες δυνατότητες.

Xiaomi SU7

Ενώ ακόμα περιμένουμε το πολυαναμενόμενο iCar της Apple, ένας άλλος τεχνολογικός κολοσσός έρχεται να πονοκεφαλιάσει τον Elon Musk. Το Xiaomi SU7 καταφτάνει από μία εταιρεία που έχουμε αγαπήσει για τα κινητά της τηλέφωνα, αλλά τώρα θα τη μάθουμε και για τα αυτοκινητιστικά της προϊόντα.

Γνωστό παλαιότερα με την κωδική ονομασία MS11, το κινεζικό ηλεκτρικό σεντάν δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα. Αλλά όπως και στην περίπτωση του Volvo EM90, κάθε αυτοκίνητο που προορίζεται για την κινεζική αγορά, περνάει από έγκριση από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας (MIIT).

Μία εταιρεία κινητών χτυπάει τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στο υπογάστριο της τεχνολογίας και της ηλεκτροκίνησης. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει ραγδαία

Από εκεί λοιπόν διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες και μια σειρά από τεχνικά χαρακτηριστικά.

Xiaomi SU7

Είχαμε ήδη δει το μπροστινό μέρος που έφερνε σε McLaren σε προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες νωρίτερα φέτος. Γενικώς, το Xiaomi SU7 μοιάζει με μια Porsche Taycan που στρογγύλεψε τις ακμές της. Η φωτογραφία στην κορυφή του άρθρου είναι χαρακτηριστική.

Στο πίσω μέρος, με τα φωτιστικά σώματα πλήρους πλάτους, φέρνει λίγο και σε Hyundai Ioniq 6.

Θα κατασκευάζεται -προφανώς- στην Κίνα από την BAIC κι έχει μπόλικες διαστάσεις. Μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963, ύψος 1.440 και μεταξόνιο 3.000 mm, ενώ ζυγίζει 2.205 κιλά στην πιο βαριά έκδοσή του. Είναι δηλαδή αντίστοιχο του Tesla Model S κι όχι του 3.

Xiaomi SU7

Θα είναι διαθέσιμα δύο κινητήρια σύνολα: ένα πισωκίνητο με 299 PS και τελική ταχύτητα 210 km/h κι ένα τετρακίνητο με δύο κινητήρες και 673 PS, το οποίο θα φτάνει τα 265 km/h. 

Προηγούμενη δημοσίευση έκανε λόγο και για θερμικό μοτέρ 1,5 lt σε ρόλο γεννήτριας, αλλά δεν υπάρχει τίποτα στη διαρροή του MIIT που να το επιβεβαιώνει. Αναφέρει όμως ότι θα υπάρχει αισθητήρας Lidar για προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού.

Xiaomi SU7

Θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού – SU7, SU7 Pro και SU7 Max, ενώ ορισμένες εκδόσεις θα έχουν ενεργή πίσω αεροτομή. Οι αγοραστές θα επιλέγουν ζάντες 19 ή 20 ιντσών με ελαστικά 245/45 και 245/40 αντίστοιχα.

Φυσικά, προερχόμενο από μια εταιρεία τεχνολογίας, το SU7 θα παρέχει απρόσκοπτη σύνδεση τηλεφώνου κι αυτοκινήτου, αλλά δεν έχουν διαρρεύσει πιο συγκεκριμένες πληροφορίες επί τούτου. Το Car News China αναφέρει ότι το νέο EV θα τρέχει το λειτουργικό σύστημα HyperOS της Xiaomi.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube