Ξεκινούν το 2025 οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Toyota Hilux
Το Toyota Hilux γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό στη Νοτιοανατολική Ασία κι εξετάζεται αν θα έρθει και στην Ευρώπη.
Ενώ η ιαπωνική εταιρεία έχει επικριθεί για την αργοπορημένη στροφή της στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, μέχρι το τέλος του 2025 θα αρχίσει να πωλείται μια πλήρως ηλεκτρική παραλλαγή του Toyota Hilux.
Το Toyota Hilux σημειώνει τεράστια επιτυχία σε πολλές αγορές του πλανήτη κι ενώ έχουμε ήδη ηλεκτρικά pick-up, τα περισσότερα έχουν χομπίστικη παρά επαγγελματική προσέγγιση.
Ξεχάστε το F-150 και το Tesla Cybertruck, αν θέλετε ηλεκτρικό φορτηγάκι για μεροκάματο, η απάντηση είναι Toyota Hilux
Το ηλεκτρικό Toyota Hilux θα αρχίσει να πωλείται στην Ταϊλάνδη, στην οποία υπάρχει εργοστάσιο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Την ανακοίνωση έκανε ο Noriaki Yamashita, πρόεδρος της Toyota Ταϊλάνδης, αναφέρει το Reuters. Ωστόσο, ο Yamashita δεν διευκρίνισε πού θα κατασκευάζεται το Hilux BEV.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Cybertruck, η δουλειά κάνει τους άντρες!
Σημείωσε όμως ότι πριν ξεκινήσει η παραγωγή του Toyota Hilux, 12 ηλεκτρικά pick-up θα παραχωρηθούν τον επόμενο μήνα ως δημόσια οχήματα στο θέρετρο Pattaya, που βρίσκεται στην ανατολική Ταϊλάνδη. Έτσι, θα γίνουν δοκιμές στην πράξη, αλλά και θα εξασφαλιστεί η απαραίτητη προβολή σε έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.
Η ανακοίνωση της Toyota έρχεται αφότου η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης ανακοίνωσε ότι ο ανταγωνιστής της, η Isuzu, θα κατασκευάσει μια μπαταριοκίνητη έκδοση του D-MAX στην Ταϊλάνδη το 2025.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Και ηλεκτρικό το σκληροτράχηλο Isuzu D-Max από το 2025
Ενώ η Ταϊλάνδη παραμένει μια σημαντική αγορά για το Hilux, δεν είναι η μόνη. Η Toyota κατέχει επί του παρόντος περίπου το 30% της ευρωπαϊκής κατηγορίας pick-up. Ο Emmanuel Beaune, επικεφαλής του τμήματος επαγγελματικών οχημάτων για τη Γηραιά Ήπειρο, αποκάλυψε πρόσφατα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει έντονα τη διάθεση του ηλεκτρικού Toyota Hilux και στις ευρωπαϊκές αγορές.
Ωστόσο, διευκρίνισε ότι παρά την εξερεύνηση των ηλεκτρικών κινητήρων, η Toyota έχει δεσμευτεί σε μια «προσέγγιση πολλαπλών οδών», που θα προσφέρει μελλοντικά στους αγοραστές μια ποικιλία συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Ηλεκτρική με μπαταρίες αλλά και κυψέλες υδρογόνου, κινητήρες εσωτερικής καύσης κι υβριδικούς.
Άλλωστε ο πρόεδρος Akio Toyoda διατυμπανίζει ότι τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν το 30% της αγοράς.