Τελευταία ευκαιρία για τη restomod 190E Evo II των €714.000
Καθώς έχουν προπουληθεί κι οι 100 190E Evo II της HWA, η μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουμε κάποια είναι το προσωπικό αυτοκίνητο του ιδρυτή της.
Μπορεί να μην έχετε ακούσει για τον Hans Werner Aufrecht, τον Γερμανό μηχανικό και επιχειρηματία, αλλά σίγουρα γνωρίζετε τη δουλειά του. Ο Aufrecht ήταν συνιδρυτής της AMG και τώρα έχει φτιάξει την HWA, η οποία πέρσι ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει 100 restomod της Mercedes-Benz 190E Evo II.
Παρότι οι 190E Evo II κοστίζουν πάνω από €700.000 και θα καταφτάσουν το 2025, όλες έχουν προπουληθεί. Ο 85χρονος θα κρατούσε μία ακόμα για τον εαυτό του, το σασί 000, αλλά τώρα αποφάσισε να την δημοπρατήσει.
Αν δεν προλάβατε να αγοράσετε μία από τις 100 restomod 190E Evo II, ο ιδιοκτήτης της HWA πουλάει τη δική του. Εμ, να χάσει τόσα χρήματα;
Η δημοπρασία θα διεξαχθεί στις 27 Ιουλίου και αποτελεί τη μόνη μας ευκαιρία να αποκτήσουμε το συλλεκτικό restomod. Τουλάχιστον μέχρι κάποιος από τους υπόλοιπους 100 αγοραστές αποφασίσει να πουλήσει. Δεδομένης όμως της ζήτησης, αναμένουμε να πιάσει σημαντικά περισσότερα από τα €714.000 προ φόρων που κόστισαν οι υπόλοιπες 190E Evo II.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kimera EVO37: Η αναβίωση της θρυλικής Lancia 037 [video]
Πολλά χρήματα, μα τον Carlos Tavares. Και σκεφτείτε ότι η HWA δεν βασίζει το αριστούργημά της σε αυθεντικές Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II. Αφενός για λόγους κόστους, αφετέρου για να μην ελαττωθούν τα πολύτιμα κλασικά μοντέλα.
Βασίζεται λοιπόν σε πιο ευρέως διαθέσιμες ταπεινότερες W201, αλλά τις απογυμνώνει πλήρως. Μένει γυμνό σασί κι από εκεί και πέρα αρχίζει το χτίσιμο του restomod από το μηδέν.
Τα πάνελ του αμαξώματος είναι από ανθρακονήματα, με το εσωτερικό να ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες. Αλλά κι ένα roll-cage για πρόσθετη ακαμψία και παθητική ασφάλεια.
Αντί για τον 4κύλινδρο 16βάλβιδο κινητήρα των 2,5 lt της Cosworth που φορούσε το πρωτότυπο μοντέλο, η 190E Evo II της HWA χρησιμοποιεί έναν V6 twin-turbo 3,0 lt της Mercedes με ξηρό κάρτερ, που αποδίδει 450 ίππους και 550 Nm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Alfa Romeo Sprint επιστρέφει ως restomod από την Πορτογαλία
Το βάρος περιορίζεται στα 1.350 kg, ενώ βέβαια, δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο από χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Οι 6πίστονες μπροστινές δαγκάνες συνδυάζονται με δισκόφρενα 380 mm κι οι 4πίστονες πίσω με 360 mm.
Διπλά ψαλίδια βρίσκονται και στις τέσσερις γωνίες, καθώς κι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και σύστημα ανύψωσης 30 mm. Τα ελαστικά είναι διάστασης 245/35/19 μπροστά και 265/35/20 πίσω. Ρϊξτε μια ματιά στο προσπέκτους της HWA, αποτελεί το όνειρο κάθε λάτρη της αυτοκίνησης.