Ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά της Mercedes-AMG μπορεί να φτάνει τους 435 ίππους
Θα έχει ηλεκτρικό και κανονικό τούρμπο, καθώς και υβριδικό σύστημα 48V για επιπλέον μπουστάρισμα.
Η νορμάλ έκδοση του νέου Ι6 θα τοποθετηθεί πρώτα στην επερχόμενη S-Class και οι βελτιωμένες εκδόσεις στην επόμενη γενιά της SL.
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Tobias Moers, επιβεβαίωσε ότι το τμήμα υψηλών επιδόσεων της Mercedes εξελίσσει μια πιο δυνατή έκδοση του επερχόμενου, νέου 6κύλινδρου σε σειρά, 3λιτρου κινητήρα. Σύμφωνα με το συνονόματό μας, αυστραλέζικο Drive.com.au, ο νέος κινητήρας θα πρωτοεμφανιστεί σε εκδόσεις AMG της E-Class Coupé, καθώς και στην έκδοση παραγωγής της 4πορτης GT sedan concept.
Όπως είπε ο Moers, ο 6κύλινδρος δεν χωράει κάτω από το καπό της δίπορτης AMG GT, η οποία θα συνεχίσει να έχει κινητήρες V8.
Οι φωτογραφίες από το MB Passion (βλ. gallery) δείχνουν τον νέο κινητήρα, που έχει τον κωδικό M 256. Στην επερχόμενη Mercedes-AMG E50 4MATIC λέγεται ότι θα αποδίδει 435 PS και 54,0 kgm ροπής. Επιπλέον, η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια των 48V θα παρέχει για μικρά διαστήματα άλλους 20 PS και 22,4 kgm.
O Μ 256 θα έχει δύο μορφές υπερπλήρωσης. Ένα ηλεκτρικό e-turbo θα δίνει άμεσο μπουστάρισμα, οπότε η έλλειψη lag έχει επιτρέψει στη Mercedes να χρησιμοποιήσει ένα μεγαλύτερο συμβατικό τούρμπο για περισσότερη δύναμη.
Η χρήση τεχνολογίας αιχμής και έξυπνων χωροταξικών λύσεων (π.χ. ηλεκτροκίνητα περιφερειακά) έχει επιτρέψει στη Mercedes να τοποθετήσει τον 6κύλινδρο σε σειρά στο χώρο ενός συμβατικού 4κύλινδρου.
Πριν κινήσει τις εκδόσεις AMG, ο νέος 3λιτρος 6κύλινδρος Μ 256, στη νορμάλ έκδοσή του, θα τοποθετηθεί στην ανανεωμένη S-Class, μέσα στο 2017. Σύμφωνα με τη Mercedes, θα αποδίδει 408 PS και πάνω από 51 kgm ροπής.
Θα υπάρχει επίσης και ντίζελ 6κύλινδρος σε σειρά, με 313 PS.
O M 256 λέγεται ότι θα εξαπλωθεί στην γκάμα της Mercedes. H SL της επόμενης γενιάς θα τον έχει στις βασικές εκδόσεις της, σε δύο παραλλαγές ιπποδύναμης.
[Πηγές Drive.com.au, MBPassion.de]