Η Honda ανοίγει τον πιο προηγμένο σταθμό φόρτισης στην Ευρώπη
Δείχνει έτσι την πρόθεσή της να βάλει στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, που τώρα δεν διαθέτει.
Η Honda έστησε το σταθμό στο πάρκινγκ του Ευρωπαϊκού της Κέντρου Έρευνας & Εξέλιξης, στο Offenbach της Γερμανίας.
Ο σταθμός εφαρμόζει τεχνολογία αιχμής 940V και μπορεί να φορτίζει συγχρόνως τέσσερα αυτοκίνητα, με διαφορετικού τύπου ρευματολήπτες, τα οποία θα μοιράζονται έως και 150 kW ηλεκτρικής ισχύος.
Στο μέλλον, η Honda θέλει να ενσωματώσει στο ίδιο κέντρο ένα σταθμό παραγωγής και ανεφοδιασμού σε υδρογόνο, που θα χρησιμοποιείται για τον ίδιο λόγο: την εσωτερική έρευνα.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η Honda δεν πουλάει ακόμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, ενώ η γκάμα της σε ηλεκτρικά και υβριδικά επαναφορτιζόμενα μοντέλα περιορίζεται προς το παρόν στα νέα Clarity Electric και Clarity PHEV, που παρουσιάστηκαν πρόσφατα.
Πάντως, έχει κάμποσα υβριδικά στην γκάμα της και υπερηφανεύεται ότι είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογία της υδρογονοκίνησης με ενεργειακές κυψέλες (FCEV). Και πάλι όμως, η μεγάλη της ανταγωνίστρια, η Toyota, ήταν η πρώτη που διέθεσε ένα FCEV στην αγορά, ενώ η άλλη της ανταγωνίστρια, η Nissan, πρωτοπορεί στα ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας (BEV).
H Honda θέλει να δείξει τη δέσμευσή της σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον στην Ευρώπη, κι έχει ανακοινώσει επίσημα τη στρατηγική της για εφαρμογή ηλεκτρικής τεχνολογίας στα δύο τρίτα των αυτοκινήτων που θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025.