Το Toyota Supra GRMN έρχεται με τα «σωθικά» της BMW M2
H νέα γενιά του εμβληματικού Toyota Supra GRMN, μπορεί να έρχεται σε περίπου δύο χρόνια, εντούτοις όμως ήδη μας παίρνει τα μυαλά!
Δεν έχει περάσει παρά λίγος καιρός από τότε που η Toyota ανακοίνωσε πως θα ρίξει την αυλαία του Toyota Supra το 2025, παρουσιάζοντας την τελευταία του γενιά. Φαίνεται λοιπόν πως το καλύτερο το κρατούσε για το τέλος.
Το για πολλούς σπουδαιότερο σπορ αυτοκίνητο της Toyota βρίσκεται για δοκιμές στο Nürburgring. Πίσω από το καμουφλάζ του δεν μπορούμε να συλλέξουμε πολλές πληροφορίες. Διακρίνεται όμως ένα νέο πίσω φτερό και ένα σαφώς πιο επιθετικό κάτω χείλος.
Οι κατασκοπευτικές λήψεις υποδηλώνουν επίσης ότι το αυτοκίνητο θα λάβει μία αναθεωρημένη διάταξη ανάρτησης που θα το τοποθετεί ελαφρώς χαμηλότερα από το κανονικό μοντέλο για καλύτερες επιδόσεις στις στροφές. Βελτιωμένη απόδοση αναμένεται να έχουν επίσης και οι δίσκοι των φρένων για καλύτερη ψύξη, αποτελεσματικότερη και πιο γραμμική λειτουργία, όταν το Supra βρίσκεται υπό πίεση.
Θα επιβεβαιωθούν άραγε οι φήμες που θέλουν το επερχόμενο Toyota Supra να έρχεται με χειροκίνητο κίβωτιο;
Αυτό όμως που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς ήδη υπάρχουν φήμες πως το νέο Toyota Supra GRMN θα έρθει με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό το γεγονός αποτελεί από μόνο του είδηση, καθώς ο ιαπωνικός κολοσσός κατά δήλωσή του εξελίσσει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για τα αυτοκίνητά επιδόσεών του.
Να θυμίσουμε πως η GR Supra, λανσαρίστηκε από την Toyota τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο, με τους αγοραστές να δείχνουν πως προτιμούν να βυθίζουν το πόδι τους στο συμπλέκτη για να συμμετέχουν ακόμα περισσότερο στη διαδικασία της οδήγησης.
Στα του κινητήρα τώρα, δεν φαίνεται πως θα έχουμε αλλαγές, αν και η Toyota δεν έχει μιλήσει επίσημα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Θα υπάρχουν όμως αναβαθμίσεις προκειμένου ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας S58 της BMW να αποδίδει 550 PS. O συγκεκριμένος κινητήρας μόνο τυχαίος δεν είναι, με δεδομένο ότι έχει χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όπως η M2, ή Μ3 και η Μ4.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mε τη νέα BMW M2 στην πίστα των Σερρών
Τα καλά νέα όμως για τους απανταχού petrolheads δεν σταματούν εδώ. Κι αυτό γιατί ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Koji Sato άφησε να εννοηθεί πως το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, η Gazoo Racing θα παίξει αποφασιστικό ρόλο στη στρατηγική της εταιρείας. Αποκάλυψε μάλιστα πως σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων της Gazoo Racing θα παίξει ο Akio Toyoda.
Σε κάθε περίπτωση, το κύκνειο άσμα του μοντέλου αναμένεται να είναι μία ωδή στην ιστορία του θρυλικού ονόματος Supra.