Nέο VW Golf: Έτσι θα είναι το ταμπλό
Το επόμενο Golf θα παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο, αλλά η Volkswagen μας έδωσε ήδη μια γεύση του αυτοκινήτου με πολύ ακριβή σχέδια!
Χθες, Τρίτη 14 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η ετήσια γενική συνέλευση του Ομίλου Volkswagen. Και το Wolfsburg δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του την ομιλία του προέδρου του ΔΣ του γερμανικού ομίλου, Herbert Diess. Το έγγραφο των 40 σελίδων μπορεί να φαίνεται βαρετό, με πολλά στοιχεία πωλήσεων και οικονομικά αποτελέσματα. Αλλά περιέχει και μια έκπληξη.
Ύστερα από τις λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων του 2018 και του πρώτου 3μήνου του 2019, ο Herbert Diess μίλησε για το μέλλον, υποδεικνύοντας ότι ολόκληρος ο όμιλος έχει προγραμματίσει να λανσάρει 90 νέα προϊόντα εφέτος. Και μίλησε ειδικά για το αστέρι του προγράμματος του VW Group, το επόμενο Golf, επιβεβαιώνοντας ότι θα παρουσιαστεί τον προσεχή Οκτώβριο.
Στο περιώνυμο έγγραφο λοιπόν, μπορούμε να δούμε δύο σκίτσα του αυτοκινήτου! Έχουμε το περίγραμμα του εξωτερικού, αλλά και ένα σχέδιο του ταμπλό. Στην περίπτωση της καροσερί, κατά τα ειωθότα, πρόκειται για μια εξέλιξη του υφιστάμενου σχεδίου. Το Golf VIII θα μοιάζει με… Golf. Μεταξύ των ορατών αλλαγών, ξεχωρίζουμε την παρουσία ενός «σκαλοπατιού» στο κάτω, εσωτερικό μέρος των φαναριών, το οποίο κάνει το φανάρι τόσο λεπτό έτσι ώστε να αποτελεί φυσική προέκταση της στενής γρίλιας. Τα φανάρια δε, θα γυρίζουν αγκαλιάζοντας τα φτερά. Κάτω από τη μάσκα, μια μεγάλη σχάρα-εισαγωγή αέρα θα υπάρχει καθ’ όλο το πλάτος του προφυλακτήρα, πιο μεγάλη ακόμα και από του Arteon.
Η πρόγευση της καμπίνας είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα. Στο εσωτερικό, το Golf, αντίθετα με την σιλουέτα του θα αποτολμήσει μια επανάσταση! Το αυτοκίνητο θα εγκαταλείψει τη «στερεότυπη» κάθετη κεντρική κονσόλα. Η εμφάνιση θα πάρει πιο οριζόντια διάταξη, σύμφωνα με τα τελευταίες επιταγές της φίρμας. Έτσι βλέπουμε μια κεντρική οθόνη αφής που θα αποτελεί μέρος των ψηφιακών οργάνων που συντίθενται από μια μικρή (αριστερά) και μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο. Το σύνολο φαίνεται να καλύπτεται από ένα εξωτερικό «κρύσταλλο» (οπίσθιας προβολής;) και που μοιάζει επικαθήμενο στη διακοσμητική φάσα του ταμπλό. Οι κεντρικοί αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι από κάτω και εκτείνονται στην πλευρά του συνοδηγού. Σύμφωνα με το σχέδιο, ο αριθμός των μπουτόν έχει μειωθεί δραστικά και φαίνεται ότι ο χειρισμός του συστήματος αερισμού/θέρμανσης/κλιματισμού γίνεται αποκλειστικά από την οθόνη αφής.
Από αυτό που βλέπουμε είναι η σαφής πρόθεση της Volkswagen να δώσει μια έντονα high-tech εικόνα στο Golf VIII. Στοιχείο απαραίτητο προκειμένου να ενισχυθεί γενικότερα η θέση του ως «premium» στη μαζική κατηγορία. Αλλά και να επιβεβαιωθεί η υπεροχή του κόμπακτ χάτσμπακ της VW, έναντι του πιο «λαϊκού» Škoda Scala και του πιο σπορ, προσεχούς Seat Leon.