Νέο fastback από τη VW, μεγαλύτερο από το Passat
H Volkswagen ετοιμάζει ένα 4θυρο μοντέλο μεγαλύτερο από το Passat, μέρος του σχεδίου της για να επανέλθει στην κερδοφορία.
H Volkswagen AG σχεδιάζει ένα 4θυρο fastback πιο ακριβό από το Passat για να το τοποθετήσει στην γκάμα μεταξύ αυτού και του πολυτελούς Phaeton που καταργήθηκε πέρυσι.
Ο λόγος είναι διττός. Από τη μια χρειάζεται ένα ακόμη μοντέλο για να επαναφέρει την κερδοφορία και να ανακάμψει από τις απώλειες του σκανδάλου των ντίζελ. Από την άλλη, αν αυτό συνδυαστεί με ένα μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας, αλλά πιο κάτω και πιο φθηνό από το Phaeton, δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα στη VW έναντι των όψιμων premium κατασκευαστών, αλλά και μεταξύ του ευρύτερου πελατολογίου της. Όσο κι αν μερικοί αρνούνται να το δεχτούν, πιο εύκολα πουλά ένα τέτοιο μοντέλο η VW, παρά η Peugeot ή η Alfa Romeo.
Η παραπάνω προσθήκη στην γκάμα της VW θα είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Sport Coupé Concept GTE που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 2015. Σύμφωνα δε με τηλεφωνική επικοινωνία που είχε το πρακτορείο Bloomberg χθες με εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρείας, το νέο μοντέλο προγραμματίζεται για παραγωγή μέσα στο 2017 και μάλιστα νωρίς. Το νέο μοντέλο που θα χαρακτηρίζεται αισθητικά από την οπισθοκλινή οροφή του, στοχεύει τις ευρωπαϊκές και τις υπερπόντιες αγορές, περιλαμβανομένων των ΗΠΑ, είπε ο εκπρόσωπος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen: Τα ηλεκτρικά και τα συμβατικά μοντέλα θα συνυπάρχουν για τουλάχιστον 20 χρόνια
Το βήμα αυτό υπογραμμίζει τις προσπάθειες της VW να αναμορφώσει την γκάμα των προϊόντων της, οι οποίες επιταχύνθηκαν την επομένη του σκανδάλου. Η προσθήκη ενός μοντέλου fastback στην γκάμα πάνω από το Passat σηματοδοτεί μια νέα προσπάθεια να δελεαστούν αγοραστές αυτοκινήτων υψηλής αξίας σε ένα προσοδοφόρο τμήμα της αγοράς. Ακόμη κι έτσι, με τη διακοπή του δύσμοιρου Phaeton των €70.000 στη Γερμανία, η VW δεν θα ανταγωνίζεται πλέον τις μάρκες πολυτελείας, όπως η Mercedes-Benz ή η BMW.
Το νέο αυτοκίνητο θα ακολουθήσει το λανσάρισμα νωρίτερα μέσα στο 2017 του σεντάν VW Phideon, στην Κίνα. Θα κοστίζει δε περίπου €50.000 και θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, απευθυνόμενο στην ευρύτερη πελατεία της γερμανικής φίρμας.
[Πηγή Bloomberg]