Mercedes-Benz E350 BlueTec με 9άρι κιβώτιο και E220 BlueEfficiency με 7G-Tronic
Το αυτόματο κιβώτιο της Mercedes-Benz E350 BlueTec θα διαθέτει πλέον εννιά σχέσεις, μειώνοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Η Mercedes-Benz E350 BlueTec είναι η πρώτη έκδοση της ανανεωμένης E-Class που αποκτά το νέο κιβώτιο 9G-Tronic της γερμανικής φίρμας. Η ύπαρξη εννέα σχέσεων μειώνει τις εκπομπές CO2 από τα 144 στα 138 gr/km.
Η τυποποιημένη μέση κατανάλωση της πετρελαιοκίνητης Mercedes-Benz E350 BlueTec με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο φτάνει τα 5,3 lt/100 km, από 5,5 lt/100 km που ήταν μέχρι σήμερα με το 7G-Tronic. Παράλληλα, τα μόλις 138 gr CO2/km (από 144) της επιτρέπουν την ελεύθερη είσοδο στον «Πράσινο Δακτύλιο» της Αθήνας. Ο 3λιτρος diesel των 252 PS πάντως δεν έχει υποστεί επεμβάσεις και οι επιδόσεις του μοντέλου παραμένουν αμετάβλητες, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 6,6”.
Περισσότερο ενδιαφέρον βέβαια για την ελληνική αγορά έχει ένα άλλο νέο, χαμηλότερα στη γκάμα της Mercedes-Benz E-Class. Η πετρελαιοκίνητη E220 CDI BlueEfficiency των 2,1 lt και 170 PS, δεν διατίθεται πλέον με χειροκίνητο 6άρι αλλά με αυτόματο 7G-Tronic από τη βασική της έκδοση. Έτσι καταναλώνει 4,4 lt/100 km και εκπέμπει 114 gr CO2/km (από 4,7 και 132, αντίστοιχα), ενώ πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Τέλος, στη γκάμα της Mercedes-Benz E-Class προστέθηκε και η E200 NGD, με 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG) και αποδίδει 157 PS και 27,4 kgm. Επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 10,4” και καταναλώνει 4,3 kg CNG/100 km, κάτι που ισοδυναμεί με 6,4 lt/100 km περίπου.
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την οδήγηση των ανανεωμένων Mercedes-Benz E250 BlueEfficiency και Ε250 CDI BlueEfficiency, αλλά και από την πανίσχυρη E63 AMG.
[Πηγή: Autocar]