Lamborghini Lanzador, το πρώτο 100% ηλεκτρικό της φίρμας
Ακόμη και πριν από την επίσημη παρουσίασή της που έχει προγραμματιστεί για τη Monterey Car Week 2023, έχουν διαρρεύσει εικόνες της Lamborghini Lanzador. Του πρώτου 100% ηλεκτρικού μοντέλου από τη Sant’Agata Bolognese.
Εδώ βλέπετε το πολυαναμενόμενο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας από τη Sant’Agata Bolognese, τη Lamborghini Lanzador που θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε ως «ρίπτης».
Οι πρώτες εικόνες δείχνουν ένα επιθετικό crossover 2+2, στο οποίο το DNA της μάρκας είναι απόλυτα αναγνωρίσιμο. Μια μίξη μεταξύ Urus και Sián. Μια υπέροχη σιλουέτα που θα κληθεί να ικανοποιήσει τους λάτρεις της Lamborghini. Όπως και η Sián, ένας περιορισμένος αριθμός Lanzador θα διατεθεί προς πώληση.
Τώρα η Lamborghini Lanzador και μέχρι το 2030 ακολουθούν ακόμη τρία ηλεκτρικά μοντέλα από τη Sant’Agata
Στην καμπίνα της Lamborghini Lanzador βλέπεις το μέλλον. Οι επιβάτες είναι σχεδόν ξαπλωμένοι σε υπέροχα μπάκετ. Στις εικόνες που διέρρευσαν, βλέπουμε ότι υπάρχει αρκετός χώρος στην καμπίνα. Το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει κάποιες αποσκευές, κάτι που δεν είναι σύνηθες για τη μάρκα.
Στο επίπεδο του κόκπιτ, η Lamborghini Lanzador είναι καλά εξοπλισμένη. Υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες, μία για τον οδηγό και μία για τον συνοδηγό. Όπως μπορείτε να δείτε από τις εικόνες που έχουμε στη διάθεσή μας, το κουμπί για την εκκίνηση του μοτέρ μοιάζει με αυτό ενός μαχητικού αεροπλάνου.
«Πάντα προσφέραμε σειρές περιορισμένης παραγωγής για τους πιο πιστούς πελάτες μας. Η ίδια φόρμουλα θα επαναληφθεί σε λίγες μέρες στη Monterey Car Week στην California», δήλωσε εκπρόσωπος της φίρμας.
Η Lamborghini είχε προγραμματίσει να αποκαλύψει το πρωτότυπο του πρώτου 100% ηλεκτρικού αυτοκινήτου της ως προεπισκόπηση σε αυτήν την περίσταση. Απέτυχε, αλλά αυτό δεν αποτελεί δα και μεγάλη υπόθεση. Αυτή η διαρροή ήδη θα πρέπει να έχει ενθουσιάσει τους θαυμαστές της ιταλικής φίρμας. Να λοιπόν ένα νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο που ωθεί τη Lamborghini σε ένα νέο επίπεδο.
Μέχρι το 2030, η Sant’Agata Bolognese θα έχει τέσσερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Τη Lamborghini Lanzador θα ακολουθήσει το 100% ηλεκτρικό SUV, η η νέα Urus.
Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα τη Revuelto, ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο που αντικαθιστά την Aventador. Ένα σούπερκαρ 1.015 ίππων που του επιτρέπει να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Μέγιστη ταχύτητα πλεύσης, τα 350 km/h. Ένα πραγματικό τέρας, λοιπόν.
Η φίρμα έχει επίσης το όνομα «Sant'Agata» μεταξύ των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της. Με το λανσάρισμα να προγραμματίζεται για το τέλος του έτους.
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Autocar, ο Stephan Winkelmann, το αφεντικό της Lamborghini, πιστεύει ότι υπάρχουν ακόμα πολλές προκλήσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα σε αυτήν την κατηγορία. Μιλάει ιδιαίτερα για «επιτάχυνση και ευκολία οδήγησης, αλλά και για απόκριση ή ακόμα και για αίσθηση».
Στοιχεία που, σύμφωνα με τον ίδιο, «δεν έχουν ακόμη αποδειχθεί με ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων». Η Lamborghini έχει μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική για να ξεκινήσει τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση.
Ένα σχέδιο που ονομάζεται Direzione Cor Tauri, το οποίο στοχεύει να βοηθήσει την εταιρεία να μειώσει στο μισό τις εκπομπές CO2 μεταξύ 2022 και 2025. Για τον Stephan Winkelmann, «η αντίληψη των πελατών έχει αλλάξει. Ενδιαφέρονται για τις νέες τεχνολογίες, με την προϋπόθεση ότι συνδυάζουν αντοχή και απόδοση». Η Lamborghini αποφάσισε να πάει εκεί σε δύο στάδια: Πρώτα υβριδικά και μετά 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Η μάρκα παραμένει μια μικρή εταιρεία και κάθε βήμα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα.
Σε αυτό το θέμα, το αφεντικό της Lamborghini υπενθυμίζει ότι «το 2018 ήταν ένα τεράστιο βήμα να γίνει η μετάβαση από μια εταιρεία δύο μοντέλων σε μια εταιρεία τριών μοντέλων με την Urus. Η επένδυση, από άποψη χρημάτων και προσωπικού, είναι κολοσσιαία».
Η επιτυχία της Revuelto έδωσε τη δυνατότητα στη φίρμα να αλλάξει ρότα με ένα πλήρες βιβλίο παραγγελιών για δύο χρόνια. Ένα νικητήριο στοίχημα για τη εταιρεία της Bologna. Κάτι που θα καθησυχάσει τη Lamborghini για το ντεμπούτο της στο βαθύ τέλος της ηλεκτροκίνησης.
Τα τελευταία χρόνια, η μάρκα έχει επενδύσει πολλά για να μεταμορφώσει τις γραμμές παραγωγής της, έτσι ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικές, «χωρίς να αντικαταστήσει ποτέ τον άνθρωπο», ένα ουσιαστικό σημείο για την εταιρεία πολυτελείας.
Ο Ranieri Niccoli, διευθυντής παραγωγής του κατασκευαστή, διευκρίνισε επακριβώς ότι για να κατασκευάσουμε τη Revuelto, «καταλάβαμε ότι έπρεπε να προχωρήσουμε παραπέρα, διατηρώντας παράλληλα τις χειροποίητες και παραδοσιακές τεχνικές που συνθέτουν το DNA μας».