Αυτή είναι η πρώτη υβριδική Porsche 911 της Ιστορίας

Αυτή είναι η πρώτη υβριδική Porsche 911 της Ιστορίας

Η Porsche 911, μετά από 61 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή, αποκτά για πρώτη φορά υβριδική έκδοση με 541 ίππους.

Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της παγκόσμιας σκηνής, η Porsche 911, ασπάζεται τις σύγχρονες, εξηλεκρισμένες τάσεις της αυτοκίνησης.

Όχι, η Porsche 911 δεν μπαίνει στην πρίζα! Έπρεπε όμως να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει τις υψηλές επιδόσεις και να μειώσει τις εκπομπές CO2, όπως άλλωστε προστάζουν οι σημερινές νόρμες. Και κάπως έτσι γεννήθηκε η Porsche 911 Carrera GTS.

Με 541 ίππους, 0-100 km/h σε 3" και τελική 312 km/h, η υβριδική Porsche 911 Carrera GTS παραμένει μια γνήσια 911

Porsche 911 Carrera GTS

«Αναπτύξαμε και δοκιμάσαμε μια μεγάλη ποικιλία λύσεων για να καταλήξουμε στο υβριδικό σύστημα που θα ταίριαζε τέλεια στην 911. Το αποτέλεσμα ταιριάζει στο συνολικό concept της 911 και βελτιώνει σημαντικά την απόδοσή της» τόνισαν στελέχη της γερμανικής φίρμας.

Το υβριδικό σύστημα Τ-Hybrid της 911 Carrera GTS αντλεί έμπνευση από την αγωνιστική 919 Hybrid. Στη βάση του βρίσκεται ο νέος 6κύλινδρος Boxer 3,6 lt, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 485 ίππους και τα 570 Nm. O ηλεκτροκινήτηρας με τη σειρά του είναι ενσωματωμένος στο ηλεκτρικό τούρμπο και αποδίδει 15 ίππους. Δεν τελειώνουμε όμως εδώ.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει και έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 54 ίππων, ενσωματωμένο στο επίσης νέο 8άρι κιβώτιο PDK.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται σε 1,9 kWh, κάτι που αντιστοιχεί στο βάρος αλλά και στο μέγεθος μιας συμβατικής 12βόλτης. Με τούτα και με κείνα, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 541 ίππους και τα 610 Nm.

Porsche 911 Carrera GTS

Ως εκ τούτου, και παρά τα 50 επιπλέον kg (1.595 kg) σε σύγκριση με την απερχόμενη GTS, οι επιδόσεις στέκονται αντάξιες του ονόματος και της ιστορίας της 911. Το 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 3”, με το κοντέρ να τερματίζει στα 312 km/h.

Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στην ανάρτηση, με το σύστημα τετραδιεύθυνσης να έρχεται για πρώτη φορά ως στάνταρ. Συν τοις άλλοις, η απόσταση από το έδαφος μπορεί να μειώνεται κατά 10 mm, εξαιτίας των ελεγχόμενων αμορτισέρ.

Για ακόμα καλύτερο έλεγχο, ακρίβεια και ευελιξία, η Porsche έχει προικίσει την υβριδική 911 με το σύστημα  ενεργών αντιστρεπτικών δοκών Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Στο κομμάτι της εμφάνισης, η 911 Carrera GTS έρχεται με πέντε κατακόρυφα, ενεργά πτερύγια στο εμπρός μέρος, αλλά και ένα επιπλέον σε κάθε πλευρά. Ανάλογα με τις ανάγκες, τα ενεργά πτερύγια κατευθύνουν τη ροή του αέρα, βελτιστοποιώντας έτσι την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Porsche 911 Carrera GTS

Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται και φώτα τεχνολογίας HD matrix LED, με την Porsche να ανακοινώνει πως αποτελούνται συνολικά από 32.000 στοιχεία. Οι εμπρός προβολείς μάλιστα έχουν τη δυνατότητα να φωτίζουν ακόμα και σε απόσταση 600 μέτρων.

Πηγαίνοντας προς τα μέσα, βλέπουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6”, για πρώτη φορά στην ιστορία της 911 να πλαισιώνει την οθόνη αφής 10,9”.  Οι κουπέ εκδόσεις είναι διθέσιες, ενώ όσοι το επιθυμούν μπορούν να παραγγείλουν διάταξη 2+2, χωρίς επιπλέον χρέωση.

Porsche 911 Carrera GTS

Τέλος, η Porsche παρουσίασε και την 911 Carrera, η οποία θα διατίθεται επίσης στις εκδόσεις κουπέ, κάμπριο και targa (αποκλειστικά τετρακίνητη). Σε αυτή, ο 3λιτρος twin turbo boxer κινητήρας έχει γίνει πιο ισχυρός, αποδίδοντας 394 ίππους και 450 Nm.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube