![Να δεις που το νέο μοντέλο αποτελεί προσωπικό στοίχημα του Akio Toyoda. Toyota](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2025/02/daihatsu-vision-copen-tokyo-motor-show-2023-front-quarter.jpg?itok=Rtqu5EGa)
Suzuki, Toyota και Daihatsu ετοιμάζουν θερμικό ρόουντστερ
Τόσα χρόνια, το Mazda MX-5 αλωνίζει στην κατηγορία των προσιτών ρόουντστερ. Για λίγο ακόμα, αναφωνούν με ένα στόμα Suzuki, Toyota και Daihatsu.
![Να δεις που το νέο μοντέλο αποτελεί προσωπικό στοίχημα του Akio Toyoda. Toyota](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2025/02/daihatsu-vision-copen-tokyo-motor-show-2023-front-quarter.jpg?itok=Rtqu5EGa)
Τα προσιτά σπορ μοντέλα αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση, αφού όλος ο πλανήτης στρέφεται στα crossover και τα SUV. Αλλά για να συνεχίσει να πωλείται το Mazda MX-5 εδώ και 35 χρόνια, φαίνεται ότι η κατηγορία έχει ακόμα ψωμί. Η 3άδα των ρόουντστερ Suzuki-Toyota-Daihatsu θα βρεθεί σύντομα στο διάβα του.
Πόσο σύντομα; Η επίσημη παρουσίαση του νέου τους μοντέλου αναμένεται στα τέλη του 2026. Οπότε σε δύο χρόνια από τώρα, θα μπορούσε να βρίσκεται στις εκθέσεις. Εντάξει, όχι το Daihatsu. Και πώς θα λέγεται το πολυπόθητο διθέσιο; Η Suzuki θα μπορούσε να αναβιώσει το όνομα Cappuccino. Η Daihatsu το Copen, ενώ η Toyota καλά θα κάνει να το πει MR2. Σε αντίθεση με το κλασικό Cappuccino του 1991, που εντασσόταν στα kei cars της Ιαπωνίας, η νέα έκδοση αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά σε μέγεθος.
Να δεις που το νέο μοντέλο αποτελεί προσωπικό στοίχημα του Akio Toyoda
Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα, αναμένουμε μήκος στα 3,9 m και μεταξόνιο στα 2,4 m. Χοντρικά, τις διαστάσεις δηλαδή που είχε το πρωτότυπο Daihatsu Vision του 2023. Κι απελπιστικά κοντά στο Mazda MX-5 ND, το οποίο έχει μήκος 3.915 mm, πλάτος 1.730 mm, ύψος 1.235 mm και μεταξόνιο 2.310 mm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ύστερα από 35 χρόνια, το Mazda MX-5 αποκτά έκδοση 200 ίππων
Η φημολογία αναφέρει ότι το ιαπωνικό ρόουντστερ θα φοράει υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζίνης 1,3 lt. Θα τον παρέχει η Toyota, με απόδοση που θα κυμαίνεται από 120 έως 150 ίππους. Δεν θα εκπλαγούμε αν τελικά επιλεγεί ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος μεγαλύτερου κυβισμού, πιο κοντά δηλαδή στη νοοτροπία του Miata. Η ροπή θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, με επιλογή αυτόματης ή χειροκίνητης μετάδοσης.
Σε αντίθεση με τα Toyota GR86 και Subaru BRZ ή τα ηλεκτρικά bZ4x και Solterra, που είναι το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά σήματα, εδώ πιστεύεται ότι το κάθε μοντέλο θα έχει τη δική του μοναδική ταυτότητα. Για να δούμε. Θα τολμήσει άραγε η Toyota να το αποκαλέσει MR2; Έχουμε χάσει την μπάλα με τις φήμες που το συνοδεύουν.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To νέο Toyota MR2 θα φοράει το 300άρι μοτέρ της GR Corolla
Μια ακούγεται ότι θα επιστρέψει κι όλοι οι λάτρεις της οδήγησης χαίρονται. Μετά μαθαίνουν ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και κάποιοι ξενερώνουν. Η τελευταία ενημέρωση πάντως κάνει λόγο για τετρακίνητο τούρμπο, με 400 ίππους και 550 Nm. Χαρακτηριστικά που ταιριάζουν περισσότερα στη Celica. Κι από τη στιγμή που οι Ιάπωνες αποφάσισαν να την αναβιώσουν, ελπίζουμε το 3πλο ρόουντστερ να φορέσει τον τιμημένο λογότυπο του MR2.