Ferrari 296 Challenge: πιστάδικο αγωνιστικό με 700 PS
Η Ferrari 296 Challenge θα αποτελέσει τη βάση για ένα νέο ενιαίο πρωτάθλημα. Αποδίδει 700 PS χωρίς να χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία που διαθέτει η δρομίσια 296 GTB.
Η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της νέας αγωνιστικής Ferrari 296 Challenge, η οποία θα αποτελέσει τη βάση ενός νέου ενιαίου πρωταθλήματος.
Το ένατο μοντέλο της σειράς Ferrari Challenge βασίζεται στην 296 GTB, αλλά σε σχέση με το μοντέλο δρόμου, ο διτούρμπινος V6 στερείται πλέον της υβριδικής υποβοήθησης.
Φυσικά, η 296 Challenge έχει πιο επιθετική σχεδίαση από τη 296 GTB, αλλά δεν είναι τόσο κραυγαλέα όσο η 296 GT3, παρά το έντονο ερυθρόλευκο φινίρισμα.
Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει ένα μεγαλύτερο σπόιλερ, τοποθετημένο στον νέο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αερά. Το καπό έχει αποκτήσει ανοίγματα, ενώ τα φτερά φαίνονται πιο φαρδιά.
Κοιτώντας την προφίλ, ξεχωρίζεις τις μεγαλύτερες πλαϊνές ποδιές, τα παράθυρα από Lexan και τις κεντρομπούλονες ζάντες 19 ιντσών, τυλιγμένες με ελαστικά Pirelli, ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση. Όσο για την επανασχεδιασμένη ουρά, διαθέτει μια τεράστια αεροτομή, αεροδυναμικές προεκτάσεις στα πλάγια, φως φρένων τύπου F1 και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.
Όλες αυτές οι αλλαγές επιτρέπουν στη 296 Challenge να παράγει περισσότερα από 870 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h, διατηρώντας την κολλημένη στην πίστα. Σύμφωνα με τη Ferrari, τέτοια νούμερα είναι «άνευ προηγουμένου» στην ιστορία των ενιαίων πρωταθλημάτων της. Το αγωνιστικό εξοπλίζεται με ένα νέο σετ δισκόφρενων CCM-R Plus, ενώ το ABS EVO Track είναι ειδικά εξελιγμένο για χρήση στην πίστα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari 296GTB, το ταχύτερο πισωκίνητο στον κόσμο! Μετρημένα!
Οι μηχανικοί της Ferrari τροποποίησαν το σύστημα μετάδοσης κίνησης της 296 GTB, ρίχνοντας στα υπόγεια του Μαρανέλο τους ηλεκτρικούς κινητήρες και την υβριδική μπαταρία, εστιάζοντας αντ' αυτού στον V6 των 3,0 lt με τα δύο τούρμπο.
Ενώ το αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τη συνδυασμένη ισχύ του μοντέλου δρόμου με τα 830 PS στις 8.000 rpm, αποδίδει 700 PS μόνο από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αύξηση 37 PS σε σύγκριση με την GTB.
Αυτό σημαίνει ότι η Ferrari 296 Challenge είναι πιο ισχυρή από την επίσης μη υβριδική αγωνιστική 296 GT3. Αυτό οφείλεται στην απουσία συγκεκριμένων περιορισμών και κανονισμών. Το ενιαίο πρωτάθλημα είναι της Ferrari, οπότε το διαμορφώνει κατά το δοκούν χωρίς να λογοδοτεί σε κανέναν.
Το ιταλικό αγωνιστικό θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του την παραμονή του Finali Mondiali που θα διεξαχθεί στην πίστα του Mugello μεταξύ 24 και 30 Οκτωβρίου. Η Ferrari 296 Challenge θα διαγωνιστεί τη σεζόν 2024 σε αγώνες επί ευρωπαϊκού και βορειοαμερικανικού εδάφους, αντικαθιστώντας την 488 Challenge Evo.