
Nissan, καταφτάνει νέο GT-R και τρία ακόμα εμβληματικά μοντέλα
Ο νέος CEO της Nissan είναι λάτρης της οδήγησης και αυτό αντανακλάται στη στόχευση της ιαπωνικής γκάμας.

Δεν πάνε και τόσα πολλά χρόνια που η Nissan ήταν ψηλά στη λίστα των επιλογών για όποιον ήθελε κάτι οδηγοκεντρικό. Με πισωκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων, που ήταν απολαυστικά στην οδήγηση και ανταγωνιστικά τιμολογημένα.
Στη συνέχεια, η Nissan ίδρυσε την κατηγορία των SUV με το πρώτο Qashqai, κάτι που αποδείχθηκε εξαιρετικά κερδοφόρο. Και μαζί με την Tesla και την BMW, οι Ιάπωνες ήταν από τους πρώτους που πρόσφεραν ηλεκτρικά μοντέλα ευρείας παραγωγής.
Τι έγινε όμως με τα σπορ μοντέλα; Σιγά-σιγά παρουσίασαν κάμψη, τα 350Ζ και 370Ζ που απολαμβάναμε στην Ελλάδα δεν είχαν συνέχεια. Και το GT-R έμεινε στην αγορά τον αριθμό ρεκόρ των 18 ετών, με ελάχιστες αλλαγές.
Οι πωλήσεις των σπορ μοντέλων φθίνουν παγκοσμίως. Θα καταφέρουν να ξαναβγάλουν στον αφρό τη Nissan;
Από την 1η Απριλίου, ο Ivan Espinosa αναλαμβάνει νέος διευθύνων σύμβουλος της Nissan. Μετά από δύσκολα χρόνια, χαμένες ευκαιρίες και μια αποτυχημένη συγχώνευση με τη Honda, ο Makoto Uchida αποχωρεί.
Ο Espinosa είναι «γκαζιάρης», ο ιδανικός τύπος για να μιλάς για αυτοκίνητα πίνοντας μπίρες και να περνάς καλά. Και τώρα θεωρεί ότι τα σπορ μοντέλα θα ξελασπώσουν τη μάρκα του. «Ο οδηγικός ενθουσιασμός βρίσκεται πάντα στην καρδιά της Nissan, αυτό κάνουμε τόσα χρόνια», δήλωσε πρόσφατα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο νέος CEO της Nissan είναι «γκαζιάρης» τύπος. Καλό ή κακό;
Σε μια νέα συνέντευξή του, ο Μεξικανός είπε ότι θέλει όχι ένα, όχι δύο, αλλά τέσσερα -ή και περισσότερα- μοντέλα που θα βγάζουν συναίσθημα. «Θέλω να έχω τέσσερα ή πέντε αυτοκίνητα στην κορυφή του χαρτοφυλακίου μας, που να είναι πραγματικά προσανατολισμένα στο τι πρεσβεύει η Nissan».
Στη συνέχεια έγινε ακόμα πιο συγκεκριμένος. «Ένα μελλοντικό Z, αλλά και ένα πιο προσιτό σπορ μοντέλο». Γνωρίζουμε ήδη ότι θέλει να επαναφέρει τη Silvia. Και ότι πάει καθημερινά στο γραφείο του οδηγώντας ένα Ζ, ενώ θα μπορούσε να χρησιμοποιεί κάτι πιο πολυτελές.
«Ίσως το μελλοντικό GT-R, ένα νέο Patrol. Αυτά είναι για μένα τα μοντέλα που πραγματικά περιγράφουν τι είναι η Nissan. Με αυτά θα κρατήσουμε ζωντανό το όνειρο του οδηγικού ενθουσιασμού».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Ghosn, πιστεύει ότι μόνο ένας μπορεί να σώσει τη Nissan
Ιδανικά, τα παραπάνω θα πρέπει να είναι διαθέσιμα σε όλες τις αγορές, όχι μόνο σε λίγες. «Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, έπρεπε να σταματήσουμε να προσφέρουμε σπορ μοντέλα λόγω των κανονισμών. Αλλά το πέμπτο νέο μοντέλο μας δεν θα έχει τέτοιο πρόβλημα».
Αναφέρεται προφανώς στο πρωτότυπο Hyper Force. Με 1.000 kW, δηλαδή 1.360 ίππους, φημολογείται ότι θα είναι ο ηλεκτρικός αντικαταστάτης του GT-R.