Τράκαρε Ferrari 275GTB των τριών εκατομμυρίων

Τράκαρε Ferrari 275GTB των τριών εκατομμυρίων

Ο οδηγός δεν τραυματίστηκε, σε αντίθεση με τον εγωισμό του. Και τον λογαριασμό του.

Ferrari 275GTB

Μία από τις 970 Ferrari 275GTB βρέθηκε εκτός δρόμου, λαβωμένη από λάθος του 60χρονου οδηγού της. 

Το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα στις 19 Οκτωβρίου στην Ιταλία. Συγκεκριμένα στην περιοχή βόρεια της Πιατσιέντζα, στον δήμο San Rocco al Porto, στην περιφέρεια της Λομβαρδίας. Το IlPiacenza αναφέρει ότι το αριστούργημα του Μαρανέλο κατέληξε εκτός δρόμου, αφού γλίστρησε και χτύπησε έναν φράχτη.

Η πανέμορφη Ferrari 275GTB λαβώθηκε, κατά πάσα πιθανότητα από οδηγικό λάθος. Ευτυχώς ο υπαίτιος δεν τραυματίστηκε.

Δεν έχουν γνωστοποιηθεί λεπτομέρειες για τα ακριβή αίτια του ατυχήματος και δεν γνωρίζουμε κάτι άλλο πέρα από το ότι ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του κλασικού μοντέλου. Με βάση τη μοναδική φωτογραφία που έχει διαρρεύσει, συμπεραίνουμε ότι το οδόστρωμα ήταν νωπό τη στιγμή που έγινε το κακό. 

Ferrari 275GT

Μην ξεχνάμε ότι τα μοντέλα εκείνης της εποχής στερούνται πλήρως κάθε ηλεκτρονικού βοηθήματος ενεργητικής ασφάλειας. Ο οδηγός απομακρύνθηκε από το σημείο χωρίς τραυματισμό, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τη Ferrari 275GTB.

Ferrari 275GTB

Η ζημιά είναι παραπάνω από ορατή στο μπροστινό φτερό και στον προφυλακτήρα, ενώ έχει σπάσει ή ξεκολλήσει και το κάλυμμα του φωτιστικού σώματος. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι γίνεται στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Δεν είναι παράλογο να έχει γίνει ζημιά και σε εξαρτήματα της ανάρτησης ή του συστήματος διεύθυνσης.

Ferrari 275GTB

Ας ελπίσουμε ότι ο κινητήρας Colombo V12 δεν έχει υποστεί ζημιά. Με τις 275 να πωλούνται πάνω από τρία εκατομμύρια ευρώ, πάλι καλά που η κλασική Ferrari φαίνεται επισκευάσιμη. Ανάλογα με την πιθανή ζημιά από κάτω, ίσως να μπορούσε ακόμα και να απομακρυνθεί από το σημείο ιδίαις δυνάμεις.

Ferrari 275GTB

Λιγότερες από 500 Ferrari 275GTB κατασκευάστηκαν από το 1964 ως το 1966. Ως διάδοχος της εμβληματικής 250GTO, η 275 ήταν η πρώτη Ferrari δρόμου που διέθετε κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετημένο πίσω κι ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ferrari αποτίει φόρο τιμής στον V12 που εξέλιξε στο Μαρανέλο

Κάτω από το καπό, ο V12 των 3,3 lt ήταν η τελική εκδοχή του θρυλικού Colombo, αποδίδοντας ισχύ 300 PS.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube