Τι πραγματικά θέλουν οι γυναίκες από ένα αυτοκίνητο;

Τι πραγματικά θέλουν οι γυναίκες από ένα αυτοκίνητο;

Μια διεθνής έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 14.000+ γυναικών, αποκάλυψε αυτό που πραγματικά αναζητά το «ασθενές φύλο» από το αυτοκίνητο του.

Ο Σίγκμουντ Φρόιντ είχε πει κάποια στιγμή πως «Η σημαντικότερη ερώτηση που δεν έχω ακόμα απαντήσει παρά τα 30 χρόνια ερευνών μου σχετικά με τη γυναικεία ψυχή, είναι μία: Τι πραγματικά θέλει μία γυναίκα;». 

Όταν μια προσωπικότητα του βεληνεκούς του Φρόιντ δεν κατάφερε να απαντήσει ποτέ σε αυτό το ερώτημα, μπορεί να υποστηρίξει κάποιος ότι γνωρίζει τι πραγματικά θέλει μια γυναίκα; Όχι φυσικά. Μπορεί όμως εάν εστιάσει σε έναν τομέα να αποκρυπτογραφήσει (ίσως) σε μεγάλο βαθμό το γυναικείο μυαλό. 

women

Μια διεθνής έρευνα λοιπόν που διεξήχθη πρόσφατα από μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, φαίνεται πως απάντησε σε αυτό το ερώτημα. Τουλάχιστον σε ότι αφορά τη σχέση των γυναικών με το  αυτοκίνητο τους.

Η πλειονότητα λοιπόν των γυναικών που συμμετείχαν σε αυτήν την έρευνα δήλωσε πως το πρώτο πράγμα που «κοιτά» σε ένα αυτοκίνητο είναι κατά πόσον αυτό είναι ασφαλές. Το γυναικείο φύλο θέλει το αυτοκίνητο που οδηγεί καθημερινά να διαθέτει ότι πιο σύγχρονο σε συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης!

Σχεδόν το σύνολο των ερωτηθέντων γυναικών απάντησε ότι «απαιτεί» κατά κάποιο τρόπο να υπάρχουν στο αυτοκίνητο κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου και σύστημα αυτόματης πέδησης. 

Οι γυναίκες δίνουν επίσης μεγάλη βαρύτητα στην πρακτικότητα αλλά και στους χώρους. Ειδικά οι γυναίκες με παιδιά θα προτιμήσουν ένα πιο άνετο και ευρύχωρο μοντέλο που θα χωρέσει μέσα όλα τα παιδικά αξεσουάρ, παρά οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο ακόμα κι αν αυτό είναι πιο ακριβό ή... πιο premium.

women

Το γυναικείο φύλο θα νοιαστεί για την απόδοση ενός μοντέλου αλλά θα προτιμήσει εν τέλει ένα αυτοκίνητο που είναι πιο οικονομικό στη χρήση και με περισσότερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Ενδιαφέρεται επίσης μακράν πιο πολύ από τους άνδρες για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου που πρόκειται να αποκτήσει και προτιμά περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο εξοπλιστικό στοιχείο, να φέρει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. 

Το πιο όμως σημαντικό στοιχείο που αποκάλυψε αυτή η έρευνα είναι ότι οι γυναίκες συγκεντρώνουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν σχετικά με το μοντέλο που προτίθενται να αποκτήσουν. Κάνουν σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80% έρευνα εις βάθος, ικανή μάλιστα να διαρκέσει έως και 5 μήνες προτού λάβουν την οριστική τους απόφαση! 

Με πιο απλά λόγια, το γυναικείο φύλο όταν αποφασίσει να αγοράσει κάποιο αυτοκίνητο λειτουργεί σύμφωνα με τη λογική και όχι με το συναίσθημα όπως είθισται να λειτουργούν οι περισσότεροι άνδρες... 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube