Tesla Model Y: Τέλειο, μετά από... επτά service

Tesla Model Y: Τέλειο, μετά από... επτά service

Χρειάστηκαν επτά επισκέψεις στο συνεργείο σε διάστημα πέντε μηνών, έτσι ώστε το Tesla Model Y του Andy Cheng να είναι επιτέλους «τέλειο».

Τα αυτοκίνητα της Tesla μπορεί να εντυπωσιάζουν με τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους, όμως σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες που έχουν παράπονα από αυτή. Ένας τέτοιος είναι και ο Andy Cheng, ο οποίος ανέβασε τις περιπέτειές του με το καινούργιο του Model Y στο κανάλι του στο YouTube.

Η πρώτη αναφορά του Cheng έγινε τον περασμένο Απρίλιο, με ένα video στο οποίο απαριθμούσε τα προβλήματα τα οποία είχε από το εργοστάσιο το Tesla Model Y που είχε παραλάβει το Μάρτιο, μέσω της υπηρεσίας «ανέπαφης παράδοσης» της εταιρίας. Κάποια από αυτά ήταν ατέλειες και γρατζουνιές στη βαφή και τους αρμούς, και πορτμπαγκάζ που δεν έκλεινε όπως θα έπρεπε. Η Tesla προθυμοποιήθηκε να τα διορθώσει όλα άμεσα, προσφέροντας μάλιστα στον Cheng και $100/ημέρα στο Uber, για να μετακινείται τις ημέρες που δεν θα είχε το αυτοκίνητό του. Αυτό όμως δεν ήταν το τέλος, αλλά... η αρχή της ταλαιπωρίας του.

Από εκείνη την επίσκεψη στο συνεργείο προέκυψαν κι άλλα προβλήματα. Και στην επόμενη επίσκεψη επαναλήφθηκε το ίδιο. Φαίνεται ότι για τους τεχνικούς του δικτύου της Tesla ήταν πολύ δύσκολο το να εγκαταστήσουν κάποιο ανταλλακτικό ή να επισκευάσουν κάτι, χωρίς να χαλάσουν ταυτόχρονα κάτι άλλο στο αυτοκίνητο. Το σφάλμα του αισθητήρα ασφάλισης του εμπρός καπό υποτίθεται ότι διορθώθηκε μέσα σε μία εβδομάδα, όμως ξαναεμφανίστηκε τη στιγμή που ο Cheng παρέλαβε το αυτοκίνητό του. Όταν αλλάχτηκε όλος ο μηχανισμός, προκλήθηκαν ζημιές από τους τεχνικούς στο καπό. Η ζημιά διορθώθηκε, όμως λίγες μέρες αργότερα ξεκόλλησαν τα πλαϊνά φλας και η αεροτομή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποια μοντέλα της Tesla είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα;

Τελικά, αυτό το Model Y αναγκάστηκε να επισκεφτεί το service της Tesla, ούτε λίγο ούτε πολύ, επτά φορές μέσα σε πέντε μήνες. Τουλάχιστον, όπως λέει ο ίδιος ο Cheng, η εταιρία ήταν «φιλική καθ’ όλο αυτό το διάστημα», κάτι που έκανε την κατάσταση «πιο υποφερτή». Και σήμερα, ετοίμασε ένα video με το οποίο κάνει μια αναδρομή σε όλα όσα έκανε τους περασμένους πέντε μήνες. Μετά από επτά επισκέψεις στο συνεργείο (η μία εξ αποστάσεως, με κινητό συνεργείο που ήρθε στο σπίτι) διορθώθηκαν όλα τα προβλήματα και το Model Y έγινε «τέλειο». Ο Cheng το προτείνει για αγορά, αλλά... όχι για όποιον δεν βρίσκεται κοντά σε ένα συνεργείο Tesla, έτσι ώστε να μπορεί να διορθώσει τα προβλήματα που σίγουρα θα έχει.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube