Ποια χώρα θα επιδοτήσει με €13.750 τα ηλεκτρικά;

Ποια χώρα θα επιδοτήσει με €13.750 τα ηλεκτρικά;

Η Ιταλία θέλει να εφαρμόσει ένα τεράστιο σχέδιο για να επιταχύνει την ανάπτυξη των ηλεκτρικών. Η κυβέρνηση σχεδιάζει να επενδύσει €930 εκατ. για να μεταμορφώσει τον γερασμένο στόλο της χώρας.

Ιταλία

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά του Bloomberg, η Ιταλία σχεδιάζει να επενδύσει 930 εκατομμύρια ευρώ σε πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων της.

Η χώρα θέλει να βοηθήσει τα νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος να στραφούν προς την ηλεκτρική κινητικότητα. Η Georgia Meloni υπόσχεται επιδότηση 13.750 ευρώ για άτομα των οποίων το ετήσιο εισόδημα είναι μικρότερο από 30.000 ευρώ. Αυτή η ενίσχυση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου υπό έναν όρο: Μόνο αν ο αγοραστής συμφωνήσει να αποσύρει το παλιό θερμικό αυτοκίνητό του Euro 2, ηλικίας άνω των 20 ετών.

Στην Ιταλία κυκλοφορούν σχεδόν 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα Euro 3 ή και χαμηλότερου προτύπου, μοντέλα πριν από το 2006

Ιταλία

Ο δηλωμένος στόχος είναι πολύ σαφής: Η Ιταλία θέλει να «μεταμορφώσει τον στόλο των αυτοκινήτων της που είναι σήμερα ένας από τους παλαιότερους στην Ευρώπη». Η χώρα έχει σχεδόν 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα Euro 3 ή και χαμηλότερου προτύπου (πριν από το 2006), σε κυκλοφορία.

Είναι σαφές ότι στις αρχές του 2024, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιταλία είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών οικονομιών. Τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα αντιπροσώπευαν μόνο το 3,7% των πωλήσεων το 2022.

Η Ιταλία ήταν πάντα «ανθεκτική» στην υιοθέτηση καθαρών αυτοκινήτων. Στελέχη της ιταλικής κυβέρνησης ήταν επίσης μεταξύ εκείνων που «υπερθεμάτισαν» για το πρόσφατο πιο ελαστικό πρότυπο Euro 7 που εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στα τέλη Δεκεμβρίου.

Ιταλία

Ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Βιομηχανίας διευκρινίζει ότι αυτό το σχέδιο πράσινης κινητικότητας θα παρουσιαστεί σε εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας την 1η Φεβρουαρίου. Εδώ και αρκετούς μήνες, η Ρώμη προσπαθεί να βρει την ιδανική φόρμουλα για να αξιοποιήσει το οικολογικό της μπόνους.

Και η Georgia Meloni έχει σε μεγάλο βαθμό εμπνευστεί από την πολιτική που ακολουθήθηκε στη Γαλλία σχετικά με αυτό το θέμα. Ιδιαίτερα σχετικά με τα κριτήρια της επιλεξιμότητας του μπόνους.

Για να επιτύχει τους στόχους του εξηλεκτρισμού, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ακόμη πολύ δουλειά να κάνει. Η μαζική άφιξη μικρών EV με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, θα συμβάλλει σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στην επιτάχυνση της αποδοχής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και η Ιταλία αδιαμφισβήτητα επίσης υπολογίζει σε αυτή την τάση για να ανανεώσει τον στόλο της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube