Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ
Παρά τις «παρενέργειες» του κορονοϊού η εταιρεία δεν φαίνεται να αλλάζει τα σχέδιά της.
Το 2016, η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ, λέγοντας ότι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα χρειαστεί περίπου μια δεκαετία.
Στη συνέχεια, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την επιστροφή της στις ΗΠΑ, επιταχύνοντας το αρχικό χρονοδιάγραμμα και θέτοντας ως στόχο το 2023.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Peugeot ήταν το δίκτυο πωλήσεων που έπρεπε να στηθεί από την αρχή, αλλά ο πρόεδρος της Βόρειας Αμερικής της PSA, Larry Dominique, είπε ότι η εταιρεία θα πουλά τα αυτοκίνητά της χρησιμοποιώντας αντιπροσώπους franchise, ενώ κλίνει έντονα και προς το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Οι πελάτες θέλουν μια «απλούστερη, πιο αποτελεσματική» διαδικασία αγοράς αυτοκινήτων, πρόσθεσε.
Η συμφωνία συνεργασίας με τη Fiat Chrysler Automobiles, δίνει ένα ακόμη «όπλο» στην PSA καθώς θα μπορεί να χρησιμοποιεί το δίκτυο πωλήσεών της FCA. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Η νέα εταιρεία, που ονομάζεται Stellantis, θα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με ετήσιες παραδόσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων.
Η κατάργηση από την Peugeot του παραδοσιακού δικτύου αντιπροσώπων δεν είναι μυστικό. Όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει το σχέδιο επιστροφής της στις ΗΠΑ, ξέραμε ότι αυτό δεν θα γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Ωστόσο, η Peugeot δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν η στρατηγική λιανικής πώλησης ή πώς θα επέτρεπε στους πιθανούς πελάτες να βλέπουν και να δοκιμάζουν-οδηγούν τα οχήματά της. Όταν η πανδημία του κορονοϊόυ γιγαντώθηκε, πολλοί ήταν αυτοί οι κατασκευαστές που στράφηκαν στο διαδίκτυο. Εάν οι καταναλωτές αναζητούν πιο βολικούς τρόπους για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, τότε η επιστροφή της Peugeot στις ΗΠΑ με αυτόν τον τρόπο θα είναι μια εξαιρετική κίνηση, τονίζουν οι αναλυτές.