Το LMDh αγωνιστικό πρωτότυπο της Lamborghini, δείχνει το δρόμο

Το LMDh αγωνιστικό πρωτότυπο της Lamborghini, δείχνει το δρόμο

Η Lamborghini θα αντικαταστήσει το V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα της γκάμας της, με ένα νέο υβριδικό V8 twin turbo μοτέρ, που ντεμπουτάρει στο πρωτότυπο αγωνιστικό της φίρμας.

Είναι γνωστό εδώ και κάμποσο καιρό, ότι η Lamborghini, θα επιστρέψει από το 2024 στην κατηγορία των GT αγώνων (στα πρωταθλήματα αντοχής IMSA, WEC, Le Mans και Daytona). Η ιταλική φίρμα, έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα δείγματα γραφής του αγωνιστικού μοντέλου που θα την εκπροσωπήσει στο πρωτάθλημα.

Το αγωνιστικό πρωτότυπο που βλέπετε στις φωτογραφίες, κινείται από έναν twin-turbo υβριδικό V8 κινητήρα (περιεχόμενη γωνία 90o), ο οποίος αναπτύχθηκε "in house", από το εξειδικευμένο τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της εταιρείας, Squadra Corse. H υβριδική μονάδα αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), με τη συνδυαστική ισχύ του συστήματος να ανέρχεται σε 680 PS.

O ηλεκτροκινητήρας (MGU) έχει αναπτυχθεί από τη Bosch Motorsport, ενώ το «χεράκι» της στην όλη διαδικασία σε ότι αφορά την διαχείριση αλλά και την αποθήκευση της ενέργειας έχει βάλει και η Williams Advanced Engineering. Το δε επτατάχυτο υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων (P1359) προέρχεται από την Xtrac, με τα ανθρακονημάτινα μέρη του μοντέλου να παράγονται στην Ιταλία από την HP Composites.

Lamborghini

Το αγωνιστικό πρωτότυπο ζυγίζει μόλις 1.030 kg και είναι σε θέση να αναπτύξει τελική ταχύτητα της τάξεως των 340 km/h. Θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2024, τόσο στο IMSA Endurance Cup, όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA. 

Η νέα υβριδική μονάδα της Lamborghini, είναι σχεδόν βέβαιο, πως θα περάσει σχεδόν αυτούσια σε πολλά νέα μοντέλα των Ιταλών και φυσικά στον αντικαταστάτη της Huracan, ακολουθώντας τη νέα εξηλεκτρισμένη πολιτική της φίρμας. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube