Stellantis, σφίγγουμε το ζωνάρι και λέμε όχι στη συγχώνευση
Η Natalie Knight, CFO της Stellantis, κάλεσε τους εργαζομένους να εφαρμόσουν δραστικά μέτρα μείωσης του κόστους για τη μείωση της διαρροής μετρητών.
Σε email που κυκλοφόρησε εντός της εταιρείας, η οικονομική διευθύντρια του Ομίλου Stellantis προειδοποίησε τους υπαλλήλους ότι η πολιτική του «σκυλόσπιτου» επιστρέφει. Στοχεύει στη σημαντική μείωση των εξόδων της εταιρείας σε μια προσπάθεια διατήρησης των ταμειακών ροών.
Η CFO του Ομίλου προέτρεψε τους υπαλλήλους να απορρίψουν οποιαδήποτε αιτήματα δαπανών που δεν αντανακλούν σε κρίσιμες επιχειρηματικές λειτουργίες. Ο Stellantis διανύει μια δύσκολη περίοδο, η οποία περιλαμβάνει απότομη πτώση 20% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ το τρίτο 3μηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι. Από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, οι πωλήσεις έχουν υποχωρήσει κατά 17%, υπογραμμίζοντας το απαιτητικό περιβάλλον στο οποίο πλοηγείται η εταιρεία.
Οι πωλήσεις δεν πάνε καλά, οι φήμες για στρατηγικές συνεργασίες φουντώνουν. Ο Όμιλος βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η Knight προέτρεψε τους υπαλλήλους να «εφαρμόσουν περισσότερη πειθαρχία» στις δαπάνες τους για να εξασφαλίσουν «μεγάλες οικονομίες για την εταιρεία». Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η αυστηρή πολιτική δαπανών δεν θα επηρεάσει τις υπάρχουσες εντολές αγορών ή τα τιμολόγια — μόνο τα μελλοντικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κατάσχεση περιουσίας στον John Elkann, CEO Ferrari και Mr. Stellantis
Στο email επίσης αναφέρθηκε ο όρος «Darwinian Times», που αρχικά επινοήθηκε από τον CEO της Stellantis, Carlos Tavares, για να περιγράψει την ταραχώδη στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα. Μία μετάβαση που έχει ωθήσει πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες σε δύσκολη θέση.
Παρά τις προηγούμενες προβλέψεις για θετικές ταμειακές ροές, ο Stellantis αναμένει τώρα να «κάψει» $6-11 δισεκατομμύρια σε μετρητά το 2024. Ωστόσο, ο επικεφαλής επενδυτικών σχέσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας διαβεβαίωσε πρόσφατα τα ενδιαφερόμενα μέρη ότι θα εξακολουθούν να έχουν «υγιή ποσότητα μετρητών» στο τέλος του έτους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stellantis, σε απεργία ιταλικά συνδικάτα για τις χαμηλές πωλήσεις
Την ίδια στιγμή, φουντώνουν οι φήμες για στρατηγική συμμαχία του Ομίλου με τη Renault και την BMW. Με στόχο να δημιουργηθεί ένας νέος ευρωπαϊκός κολοσσός, ικανός να εκθρονίσει την Toyota από τη θέση της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη. Και για να θωρακιστεί έναντι της κινεζικής επέλασης.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος του Stellantis Carlos Tavares πρόσφατα περιέγραψε τις αναφορές ως «καθαρή εικασία». Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, τις απέρριψε ως «φήμες» μιλώντας σε εκδήλωση της εταιρείας στο Παρίσι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Καθόλου δεδομένος ο Carlos Tavares ως CEO του Ομίλου Stellantis
Η γαλλική κυβέρνηση έχει έννομο συμφέρον για το μέλλον των εμπορικών σημάτων Stellantis και Renault. Κατέχει το 15% της Renault κι έχει μερίδιο 6,1% στη Stellantis. Επιπλέον, ο Πρόεδρος Macron λέγεται ότι επιθυμεί ο Luca de Meo να ηγηθεί του νέου μορφώματος. Η First Online προσθέτει ότι ο πρόεδρος του Stellantis, John Elkann, υποστηρίζει την κοινοπραξία.