Η νέα Porsche Taycan ταξιδεύει 587 km σε πραγματικές συνθήκες
Κι όχι μόνο ταξιδεύει μεγάλες αποστάσεις, αλλά φορτίζει και σαν σίφουνας με 332 kW.
Αν κι επίκειται η επίσημη παρουσίαση της ανανεωμένης Porsche Taycan τις επόμενες ημέρες, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προσκάλεσε κάποια διεθνή μέσα ενημέρωσης να οδηγήσουν το νέο μοντέλο σε πραγματικές συνθήκες.
Τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά: Η νέα Porsche Taycan κατάφερε να διανύσει στον αυτοκινητόδρομο έως και 587 km μία μόνο φόρτιση. Εξίσου εντυπωσιακός είναι ο χρόνος ταχυφόρτισης.
Δεν ξέρουμε τι είναι πιο αξιοσημείωτο: Τα σχεδόν 600 km σε πραγματικές συνθήκες ταξιδιού ή τα 14' για το 6-80% φόρτισης
Να ξεκαθαρίσουμε ότι τα 587 km δεν αποτελούν επίσημη μέτρηση αυτονομίας κατά κάποιο πιστοποιημένο πρωτόκολλο, όπως είναι το EPA ή το WLTP.
Αλλά κάλυψη απόστασης από δημοσιογράφους σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Συγκεκριμένα, οι Porsche Taycan κινήθηκαν στα Interstates 405 και 5, μεταξύ Λος Άντζελες και Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche Taycan κατακρεουργείται για να της κλέψουν τα φώτα
Τα οχήματα οδηγούνταν με ταχύτητες έως και 120 km/h, την υψηλότερη ταχύτητα που επιτρεπόταν στη διαδρομή.
Συνολικά, η εταιρεία δοκίμασε τέσσερα οχήματα, όλα εξοπλισμένα με τη μεγάλη μπαταρία Performance Battery Plus. Η Taycan Cross Turismo 4 -εξοπλισμένη με ελαστικά 21 ιντσών- έφτασε τα 512 km, η Taycan Turbo -επίσης με ελαστικά 21 ιντσών- κάλυψε 555 km κι η Taycan 4s με 20άρες ζάντες- κατάφερε 552 km.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Mark Webber διέσχισε 1.300 km με την Taycan Cross Turismo
Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι η μεγαλύτερη εμβέλεια των 587 km επετεύχθη από μία μονοκινητήρια Taycan με τροχούς 19 ιντσών.
Συνάδελφοι από το βρετανικό Autocar ήταν παρόντες κι αναφέρουν μερικά πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά. Πρώτον, ότι η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας αγγίζει πλέον τις 100 kWh και δεύτερον, ότι η νέα Porsche Taycan φορτίζει με ασύλληπτα γρήγορο ρυθμό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Porsche Taycan έριξε 18" στο Model S Plaid στο Ring [video]
Το δικό τους όχημα φόρτισε από το 6% στο 80% σε μόλις 14', με μέγιστο ρυθμό φόρτισης τα 332 kW και κρατώντας νούμερα κοντά στα 300 kW για περίπου 5'.
Η απερχόμενη Taycan είχε εξυμνηθεί για τον σπορ χαρακτήρα της, αλλά υστερούσε σε θέματα αυτονομίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Φαίνεται ότι η Porsche έβαλε τα δυνατά της για να διορθώσει το πρόβλημα.