Η Audi δοκιμάζει ηλεκτρικό πρωτότυπο με portal axles, τρέμε Defender

Η Audi δοκιμάζει ηλεκτρικό πρωτότυπο με portal axles, τρέμε Defender

Ένα Audi Q6 e-tron γίνεται πραγματικό αγρίμι, φορώντας άξονες πλήμνης με μειωτήρες σχέσης. Λες να επιστρέψει το Allroad;

Audi

Η Audi αποκάλυψε το πρωτότυπο Q6 e-tron Off-Road ως μια σκληροπυρηνική εκδοχή του τελευταίου της ηλεκτρικού SUV. Το περιγράφει ως «επαναπροσδιορισμένο quattro», το ογκώδες Q6 e-tron Sportback έχει τροποποιηθεί εκτενώς για να νιώθει άνετα μακριά από την άσφαλτο.

Αν κι οι αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί, η Audi ανακοίνωσε ότι το πρωτότυπο φοράει portal axles, οπότε έχει τεράστια απόσταση από το έδαφος. Είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας με τέτοιο χαρακτηριστικό. Πρόκειται για επιλογή που συναντούμε σε ακραία 4x4, όπως το Unimog κι η σκληροπυρηνική G 63 4x4². Τελευταία, η Ineos τούς φόρεσε σε σκληροπυρηνικό πρωτότυπο Grenadier, με απόσταση μισού μέτρου από το έδαφος.

Σχεδιαστική πρόταση για να μας ανοίξει την όρεξη; Ή εκεί στην Audi σφυγμομετρούν αντιδράσεις για να μπει στην παραγωγή;

Audi

Κάνοντας με τεχνική παρένθεση να πούμε ότι αυτό που οι Αγγλοσάξωνες αναφέρουν με τον γενικόλογο όρο «portal axle», στην ουσία του θα το ονομάζαμε περιφραστικά στα ελληνικά «άξονας πλήμνης με μειωτήρες» (σχέσης), με τους τελευταίους να βρίσκονται στο άκρο κάθε άξονα συγκρατώντας την πλήμνη. Οι άξονες αυτού του είδους, δίνουν τη δυνατότητα πολύ κοντής σχέσης τελικής μετάδοσης χωρίς να επιβαρύνονται τα ημιαξόνια και μεγάλη απόσταση του διαφορικού του άξονα από το έδαφος όταν αυτός είναι μονοκόμματος.

Επιστρέφοντας στο Q6 e-tron Off-Road, μιας η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει να δείχνει ως τέτοια, το πρωτότυπο συνοδεύεται από εντυπωσιακή εμφάνιση που τονίζει τις ικανότητές του εκτός ασφάλτου. Επιπλέον, φωτιστικές μονάδες στον εμπρός προφυλακτήρα και στην οροφή θα κάνουν τη νύχτα μέρα στα βραδινά μας περάσματα σε κάποιο μελλοντικό DRIVE Trophy. Στη σχάρα οροφής θα φορτώσει ο Λάσδας τα εργαλεία του, ενώ οι φουσκωμένοι θόλοι με τους τεράστιους τροχούς θα μας βγάλουν ασπροπρόσωπους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To πρωτότυπο Audi Q6 e-tron δοκιμάζει τις δυνατότητές του στα χιόνια

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τροποποιήσεις του Off-Road είναι πιθανό να αποκαλυφθούν εν ευθέτω χρόνω. Τα λάστιχα με καρφιά υποδηλώνουν ότι είναι πιθανό να κάνει το ντεμπούτο του στον αγώνα πάγου FAT της Αυστρίας αργότερα μες στον μήνα, όπου συνήθως συμμετέχει ο Όμιλος Volkswagen. 

Audi

Το off-roader Q6 είναι ξεκάθαρα βασισμένο στο ριζοσπαστικό πρωτότυπο Activesphere του 2023. Ένα δυναμικό και σκληροτράχηλο φουτουριστικό κουπέ SUV. Ο τότε υπεύθυνος σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte, το ονόμαζε «Audi Allroad 2.0».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi activesphere concept, το μέλλον κατά Audi [video]

Υπονοώντας μια επιστροφή για τον λογότυπο που χρησιμοποιήθηκε στις ανυψωμένες ελεύθερου χρόνου εκδόσεις των βάγκον Α4 και Α6. Επικεφαλής της σχεδίασης της Audi τώρα είναι ο Massimo Frascella, πρώην σχεδιαστής της Land Rover. Βρίσκεται πίσω από τα σημερινά Defender και Range Rover, τα οποία είναι από τα πιο ικανά off-roader παραγωγής. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube