Γι' αυτό το άστρο της Mercedes-Benz λάμπει παντοτινά

Γι' αυτό το άστρο της Mercedes-Benz λάμπει παντοτινά

Η Mercedes-Benz φτιάχνει σήμερα καινούρια ανταλλακτικά φανοποιΐας για τα κλασικά της αυτοκίνητα.

Σήμερα, 60 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής, η Mercedes-Benz 300 SL είναι περισσότερο από ποτέ ένα περιζήτητο κλασικό αυτοκίνητο. Η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες τέτοιων διαμαντιών, ειδικά αυτοί που θέλουν να τα κυκλοφορούν ώστε να τα απολαμβάνουν οι ίδιοι αλλά και όλοι εμείς, είναι να τα συντηρήσουν στην αρχική τους κατάσταση.

Η Mercedes-Benz, η οποία προφανώς θέλει, για το πρεστίζ της μάρκας, τέτοια αυτοκίνητα να κυκλοφορούν αντί να παραμένουν κλειδωμένα σε συλλογές, δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να παραγγείλουν ακόμη και σήμερα καινούρια αυθεντικά ανταλλακτικά φανοποιΐας, για αυτούς που είχαν μια ζημιά ή εκείνους που θέλουν να κάνουν μια ριζική αποκατάσταση της αγαπημένης τους Mercedes-Benz. Κάτι τέτοια είναι που ξεχωρίζουν τον «βασιλιά των αυτοκινήτων» από τις άλλες απλώς… μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο σεβασμός στην ιστορία αλλά και στον πελάτη.

Τμήματα του αμαξώματος όπως φτερά, μετώπες, κομμάτια του πατώματος κ.λπ., φτιάχνονται από συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο προμηθευτή βάφονται με ηλεκτροστατική βαφή. Για ακρίβεια κατά την κατασκευή, χρησιμοποιείται ένα σύστημα τρισδιάστατης ανάλυσης των αρχικών διαστάσεων του αμαξώματος. Για την ώρα διαθέσιμα είναι τα εμπρός φτερά, με τιμή €11.900 το καθένα, τα πίσω φτερά τα οποία (επίσης το καθένα) κοστίζουν €14.875, το κεντρικό τμήμα της ουράς με τιμή €2.975 και το πάτωμα του πίσω μέρους το οποίο ως πιο νευραλγικό σημείο κοστίζει κάτι παραπάνω: €8.925.

Εντάξει, οι τιμές είναι τσιμπημένες, αλλά σκεφτείτε ότι μιλάμε για ανταλλακτικά απαραίτητα, δυσεύρετα έτσι κι αλλιώς, τα οποία προορίζονται για ένα έτσι κι αλλιώς πανάκριβο κλασικό μοντέλο. Το οποίο, αν αποκατασταθεί με αυτά τα αυθεντικά τμήματα θα τα βγάλει τα λεφτά του.

Η Mercedes-Benz υπόσχεται να αρχίσει σύντομα να παράγει και άλλα τμήματα. Εκτός από κομμάτια του αμαξώματος, διατίθεται και η ειδική αυθεντική καρό υφασμάτινη επένδυση της καμπίνας, σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς, κατάλληλη για όλα τα 1.400 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από το 1954 ως το 1957. Μακάρι να είστε εντάξει από λαμαρινοδουλειά και να σας λείπει μόνον το ύφασμα. Κάνει μόνο €184.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube