Σπορ αυτοκίνητα για όλα τα βαλάντια φέρνει το 2022
Σε πείσμα των καιρών, 18 νέα σπορ μοντέλα διαφόρων κατηγοριών αναμένεται να λανσαριστούν το 2022 στην αγορά και να μας ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη.
Παρά την κυριαρχία των SUV και των ηλεκτρικών στην αγορά, υπάρχει ακόμα μια μερίδα αυτοκινήτων που απευθύνεται στους petrolheads και όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο ισχύος και οδηγικής συμπεριφοράς.
To 2022, οι φίλοι της σπορ οδήγησης θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 18 νέα μοντέλα για όλα τα βαλάντια, με τις προσθήκες να ξεκινούν από το καθημερινό VW Polo GTI και να σκαρφαλώνουν μέχρι την καθαρόαιμη Porsche Cayaman GT4 RS.
Audi RS 3: 1ο τρίμηνο
Η κορυφαία εκδοχή της νέας γενιάς του μικρομεσαίου Audi είναι γεγονός. Με 400 PS από τον υπέροχο 5κύλινδρο 2,5 TFSI και τετρακίνηση με κατανεμητή ροπής RS Torque Splitter, το RS 3 αναμένεται να είναι πιο σπορ από ποτέ. Θα είναι διαθέσιμο ως Sportback και ως Sedan.
BMW
Η BMW συνεχίζει τη βαριά παράδοση στα σπορ αυτοκίνητα με έξι νέα μοντέλα προγραμματισμένα για το νέο έτος. Την άνοιξη αναμένεται να έρθει στη χώρα μας η νέα 2 Series Coupé η οποία διατηρεί την πισωκίνητη αρχιτεκτονική, αρχικά με τρεις κινητήρες από 184 PS έως 374 PS. Στο τέλος του έτους θα δούμε και την κορυφαία M2, η ισχύς της οποίας φημολογείται πως θα βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στης M4.
Η γκάμα της τελευταίας θα επεκταθεί κοντά στο καλοκαίρι, με την έκδοση CS που συγκριτικά με τη «συμβατική» θα είναι πιο σφιχτή, με χαμηλότερο βάρος και περισσότερη ισχύ. Λίγο αργότερα θα δούμε και τη στέισον M3 Touring που θα συνδυάζει τις εκρηκτικές επιδόσεις σε ένα πιο πρακτικό πακέτο.
Επιπροσθέτως, το δεύτερο 3μηνο θα ανανεωθεί η 8 Series και στο τέλος του έτους η Z4. Και στις δύο περιπτώσεις, η ανανέωση θα περιλαμβάνει νέες σχεδιαστικές πινελιές, αναβαθμισμένη καμπίνα και βελτιωμένη τεχνολογία.
Honda Civic Type R: Τέλος του έτους
Η έκτη γενιά του Type R θα είναι το καλύτερο σπορ Civic της Ιστορίας, με ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο. Σε ό,τι έχει να κάνει με τον κινητήρα θα είναι ο δίλιτρος V-TEC Turbo του προηγούμενου FK8 που όμως θα είναι βελτιωμένος και θα έχει ελαφρώς αυξημένη ισχύ.
Lotus Emira: Καλοκαίρι
Το ολοκαίνουργιο μοντέλο της Lotus αποτελεί την τελευταία πρόταση της φίρμας με κινητήρα εσωτερικής καύσης: Έναν V6 3,5 lt της Toyota. Λίγο αργότερα, οι πληροφορίες λένε πως θα προστεθεί και η εναλλακτική του δίλιτρου μοτέρ τούρμπο της Mercedes-AMG.
Mercedes-AMG
Όλα δείχνουν ότι το 2022 θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για τον σπορ βραχίονα της Mercedes-Benz. Το πρώτο 3μηνο θα παρουσιαστεί η SL-Class η οποία πλέον θα διατίθεται μόνο με τη σφραγίδα της AMG. Η καμπίνα 2+2 θα διαθέτει υφασμάτινη οροφή, ενώ το σύστημα τετραδιεύθυνσης και ένας V8 με δύο τούρμπο και 476 ή 585 PS θα φροντίζουν για συγκλονιστικές επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά.
Πολύ κοντά με την SL αναμένεται να διατεθούν και οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές GT 63 S E Performance και S 63 S E Performance, οι οποίες θα συνδυάζουν τον 4λιτρο V8 με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 PS. Το αποτέλεσμα θα είναι συνδυαστική απόδοση 834 PS και 1.200 Νm.
Στο δεύτερο 3μηνο του χρόνου, η C 63 θα αποχαιρετίσει και επισήμως τους κινητήρες V8, με τη νέα γενιά να φορά 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ τούρμπο με σύστημα plug-in hybrid και συνδυαστική απόδοση πάνω από 500 άλογα.
Porsche Cayman GT4 RS: Δεύτερο τρίμηνο
Αυτό το κεντρομήχανο κουπέ έχει τα τέλεια συστατικά για να αποτελέσει το απόλυτο driver’s car. Ακόμα περισσότερο και από την «απλή» Cayman GT4, από την οποία είναι ακόμα πιο ελαφριά και με στήσιμο περισσότερο εστιασμένο σε οδήγηση στην πίστα.
Toyota GR Corolla: Τέλος του έτους
Θα περιλαμβάνει όλα τα συστατικά της πετυχημένης συνταγής του GR Yaris, σε ένα πιο μεγάλο και ευρύχωρο πακέτο. Όλα δείχνουν πως θα έχουμε να κάνουμε με άλλη μια σαγηνευτική δημιουργία από τον αγωνιστικό βραχίονα της Toyota.
Τoyota GR Yaris GRMN: Τέλος του έτους
Η συλλεκτική και ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του αγαπημένου GR Yaris έχει ανακοινωθεί ήδη στην Ιαπωνία. Έχει περισσότερο ανθρακόνημα και 20 kg χαμηλότερο βάρος, αφού εκτός των άλλων ξεφορτώθηκε τις πίσω θέσεις. Επίσης, η κλιμάκωση του κιβωτίου έχει κοντύνει και το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει.
Toyota GR86: Άνοιξη
Αποτελεί την εξέλιξη της GT86 που μας θύμισε πως η Toyota εάν θέλει μπορεί να φτιάξει συναρπαστικά αυτοκίνητα. Το πισωκίνητο κουπέ παραμένει ελαφρύ και με χαμηλό κέντρο βάρους, ενώ πλέον κινείται από έναν επίσης πολύστροφο αλλά ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα μπόξερ με χωρητικότητα 2,4 lt και ισχύ 237 PS.
Volkswagen Polo GTI: Αρχές του έτους
Η κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Polo διαθέτει τον δίλιτρο κινητήρα τούρμπο αναβαθμισμένο στους 207 PS και το γνωστό 7άρι σασμάν DSG με τους δύο συμπλέκτες. Αναμένεται να εξακολουθήσει να είναι το πιο άνετο μικρό GTI της αγοράς.