Ο νέος κινητήρας σε σσυμφωνία με τις νέους τεχνικούς κανονισμούς της F1 συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας για παροχή επιπλέον ισχύος.
Ο νέος 1.600άρης της Mercedes AMG αναμένεται να αποδίδει 600 PS, με άλλους 150 να προέρχονται από το ηλεκτρομοτέρ/γεννήτρια που χρησιμοποιείται επίσης για τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου.
Ένα δεύτερο ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος παρέχει επιπλέον ικανότητα φόρτισης και βοηθά στην πλήρη εξάλειψη της υστέρησης στην απόκριση του θερμικού υπετροφοδοτούμενου μοτέρ.
Εκτός από την ομάδα Mercedes AMG Petronas Formula One, το νέο μοτέρ της Mercedes AMG θα πωλείται και στην ομάδα της Williams, αλλά και της Force India, ως συνέχεια της μακροχρόνιας συμφωνίας προμήθειας που έχουν υπογράψει τα δύο μέρη και ισχύει από το 2009. Και όταν λέμε το «νέο μοτέρ», αναφερόμαστε και στο θερμικό και στο ηλεκτρικό μέρος του.
[Πηγή Mercedes AMG Petronas]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!