Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια Ferrari LaFerrari σε άλλο χρώμα, εκτός από το σύνηθες κόκκινο ή με καμουφλάζ.
Η κίτρινη LaFerrari έκανε την εμφάνισή της στο Finali Ferrari Challenge που διοργανώθηκε στην πίστα του Mugello με το εργοστασιακό οδηγό-εξελικτή του Maranello, Dario Benuzzi, που μας φίλεψε με ένα γρήγορο γύρο και φυσικά τον εκπληκτικό ήχο της.
Το θερμικό μοτέρ του κορυφαίου μηχανήματος που θέλει να αποστομώσει την Porsche 918 Spyder και τη McLaren P1, αποδίδει ισχύ 800 PS στις 9.000 rpm και 71,4 kgm στις 6.750 rpm που μεταφέρονται στο δρόμο μέσω ενός 7τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη.
Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί μαζί με ένα ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει 163 PS, παρέχοντας στη LaFerrari συνδυασμένη ισχύ 963 PS. Έτσι, τα δύο μοτέρ δίνουν τη δυνατότητα στη LaFerrari, κατά δήλωση της εταιρείας, να πιάνει από στάση τα 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και στην ευθεία να ξεπερνά τα 350 km/h.
Η παραγωγή της LaFerrari περιορίζεται στα 499 κομμάτια και σχεδόν όλα έχουν ήδη καπαρωθεί παρά την τιμή της που πλησιάζει το εκατομμύριο.
[Πηγή Marchettino μέσω youtube]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!