Η Hyundai στο video που παρουσίασε απέφυγε επιμελώς να δώσει στη δημοσιότητα το χρόνο που πέτυχε το Genesis 2015.
Από την άλλη, έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι τη ρύθμιση της ηλεκτρονικά διαρκώς ελεγχόμενης ανάρτησης του αυτοκινήτου έχει επιμεληθεί η Lotus.
Ο Κορεάτης κατασκευαστής ποντάρισε επίσης στο σύστημα τετρακίνησης HTRAC και στο σύστημα οδηγικής διαχείρισης Intelligent Drive Mode. Το τελευταίο επεμβαίνει και αλλάζει τη χαρτογράφηση της μετάδοσης, της απόκριση του γκαζιού, του ESP και των παραμέτρων της απόσβεσης της ανάρτησης, ανάλογα με τις επιλογές του οδηγού.
Όπως είχαμε γράψει και στην επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, το Genesis 2015 διαθέτει μια γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει το βασικό 3,6λιτρο V6 με μέγιστη ισχύ 315 PS και μέγιστη ροπή 40,5 kgm. Το μεγάλο μοτέρ είναι ένας V8 με 425 PS και 52,9 kgm.
Το νέο Hyundai Genesis 2015 θα ξεκινήσει την εμπορική καριέρα του από τις ΗΠΑ, αλλά η κορεατική εταιρεία θα προωθήσει το αυτοκίνητο και στην Ευρώπη, σε αντίθεση με την προηγούμενη και πρώτη γενιά του μοντέλου που δεν ήρθε ποτέ στη Γηραιά Ήπειρο.
[Πηγή Hyundai]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!