Ένα πολύ πρωτότυπο τρόπο βρήκε η Chevrolet για να διαφημίσει το Volt, που ενθουσίασε τους κριτικούς και απέσπασε βραβείο στο σχετικό διαγωνισμό στις Κάννες.
Η General Motors ανέθεσε στη MOFILM τη δημιουργία της διαφήμισης και αυτή δημιούργησε μια μικρή ταινία (πολύ μικρή) με το χαρακτηριστικό τίτλο το «Διαστημόπλοιο».
Το σύντομο video παρουσιάζει έναν πιτσιρικά που θέλει να γίνει αστροναύτης και φτιάχνει στο γκαράζ του σπιτιού του το δικό του διαστημόπλοιο, έως ότου μπαίνει μέσα στο γκαράζ ο πατέρας του με το Volt και ο πιτσιρικάς μένει έκπληκτος από το αυτοκίνητο, συνδέοντας με αυτόν τον τρόπο τα... προηγμένα τεχνολογικά όνειρα του μικρού με το επίσης προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο του μπαμπά.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!