Οι δύο LaFerrari, κατά τα γραφόμενα του Marco, είναι πανομοιότυπες με αυτή που είδαμε στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης, με το μοντέλο που φοράει καμουφλάζ να είναι εξοπλισμένο με διαφορετική εξάτμιση και να ακούγεται πιο ηχηρά από το ακαμουφλάριστο.
Ανεξάρτητα με ποιο τελικά σύστημα εξάτμισης θα μπει στην παραγωγή το αυτοκίνητο, να θυμίσουμε ότι η LaFerrari θα φορά 6,3λιτρο κινητήρα V12 και ηλεκτρομοτέρ που θα συνεισφέρει άλλα 163 PS και επιπλέον ροπή 27,5 kgm. Συνδυαστικά οι δύο πηγές ισχύος θα δίνουν 963 PS, επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 3” και τελική ταχύτητα πάνω από 350 km/h.
[Πηγή Marchettino μέσω YouTube]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!