Τα πρώτα ακούσματα των BMW M3 και Μ4 τα είχαμε από τα κατασκοπευτικά video στο Nürburgring και τότε η εξάτμισή τους δεν ακουγόταν και τόσο ευχάριστη.
Φαίνεται ότι BMW επενέβη στις εξατμίσεις, έτσι ώστε ηχητικά να φιμώσει το σφύριγμα του τούρμπο για να ακούγεται πιο καθαρά εκείνος ο μεταλλικά οικείος ήχος του 6κύλινδρου σε σειρά.
Και φαίνεται ότι τα κατάφεραν. Στα video της δίθυρης M4 που ανέβασε το BimmerPost δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό σφύριγμα της τουρμπίνας, ούτε καν στο δεύτερο video όπου το μοτέρ στροφάρει γενναία.
[Πηγή BimmerPost]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!