Μια τηλεοπτική διαφήμιση που πέρα από τη διασκεδαστική πλευρά της, έχει και αυτήν της αγωνίας.
Προφανώς και η Citroën αγωνιά για το νέο C4 Cactus που είναι τόσο αλλόκοτο όσο και ασυνήθιστο στην όψη, οπότε και θα αντιμετωπίσει ισχυρές αντιστάσεις από εκείνους τους (πολλούς) υποψήφιους αγοραστές που θεωρούν ότι ένα μικρό crossover πρέπει να έχει συγκεκριμένη μορφή.
Έτσι, η διαφημιστική επικοινωνία με έναν αντίστοιχα αλλόκοτο και ασυνήθιστο τρόπο, επιχειρεί να αφοπλίζει τους συνειδητά και ασυνείδητα «ενιστάμενους» καταναλωτές: Η φαινομενικά ακατανόητη και ασύνδετη αρχική προσέγγιση του σποτ στη συνέχεια κλιμακώνεται με πληροφορίες που «δένονται» με το αυτοκίνητο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως μας δημιούργησε την «ανάγκη» αγοράς πολύ περισσότερο από άλλα διαφημιστικά σποτ που είτε ποντάρουν στους «βαρύγδουπους» γλωσσικούς εξυπνακισμούς είτε στις «χαζοχαρούμενες» οικογένειες που κυκλοφορούν με αυτοκίνητα σε μια κοινωνία-Truman Show.
[Πηγή Citroën]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!