Cool Toyota C-HR από την Kuhl Racing
Παρότι δεν έχει σπορ κινητήρες, η φουτουριστική σχεδίασει ιντριγκάρει τον κόσμο της βελτίωσης αρκετά ώστε να ασχολείται με το Toyota C-HR.
Το C-HR δημιουργήθηκε με γνώμονα κυρίως την Ευρώπη. Και φαίνεται ότι η στρατηγική της Toyota να δώσει το βάρος της στην Ευρωπαϊκή αγορά με το ρηξικέλευθο σε σχήμα C-HR αποδίδει.
Από τις αρχές του 2017, οπότε ξεκίνησαν σε πανευρωπαϊκή κλίμακα οι πωλήσεις του, το C-HR έγινε το τρίτο σε πωλήσεις μοντέλο της Toyota και καθιερώθηκε ως μια από τις βασικές επιλογές στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των μικρομεσαίων SUV/crossover.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Toyota C-HR 1.2T 6MT
Η Toyota είχε δηλώσει ότι στόχος της ήταν οι 100.000 πωλήσεις C-HR τον χρόνο στην Ευρώπη. Ωστόσο, σύμφωνα και με τον Αντιπρόεδρο Πωλήσεων και Marketing της Toyota Motors Europe, Matthew Harrison, η αυξημένη ζήτηση έχει επιβάλλει γρηγορότερους ρυθμούς παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Τουρκία, όπου κατασκευάζονται τα C-ΗR. Ο Harrison ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του περασμένου Απριλίου έχουν δοθεί ήδη 80.000 παραγγελίες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Toyota C-HR Hybrid
Παρότι οι κινητήρες είναι ήπιοι, τόσο ο 1.2 τούρμπο όσο και ο υβριδικός, το ιδιαίτερο στιλ του αυτοκινήτου έχει προσελκύσει ένα κοινό νεανικό, με σπορ διάθεση, έστω κι αν αυτή εκφράζεται μέσα από την εμφάνιση και όχι τις επιδόσεις. Εξίσου έχει ιντριγκάρει και τον κόσμο της βελτίωσης, με διάφορους σχεδιαστές και οίκους να σπεύδουν να παρουσιάσουν body-kits, τροχούς, χρώματα και διάφορα άλλα αξεσουάρ αισθητικής βελτίωσης, με επιρροές από την ιαπωνική underground σκηνή της βελτίωσης. Στα πακέτα περιλαμβάνονται και μηχανικά μέρη, δηλαδή αναρτήσεις και τροχοί. Οι αλλαγές ωστόσο δεν στοχεύουν στην απόδοση αλλά στην… πόζα.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε εδώ είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα low rider, όσο οξύμωρο, με τους τροχούς να ξεχειλίζουν από τα πρησμένα φτερά, το τέρμα αρνητικό κάμπερ και τα after market σπόιλερ να ξύνουν τσίχλες από την άσφαλτο. Όσο οξύμωρο κι αν είναι αυτό για ένα αυτοκίνητο, του οποίου τα αρχικά του ονόματος σημαίνουν Coupe High Rider. Πάντως, ακόμη και η Toyota μέσω της TRD διαθέτει κιτ βελτίωσης του C-HR, ενώ να θυμίσουμε ότι το λανσάρισμα του μοντέλου είχε γίνει με την συμμετοχή στον αγώνα των 24 ωρών του Nurburgring, πριν ακόμη την επίσημη προϊοντική παρουσίαση. Θέλουμε να πούμε ότι και η Toyota το βλέπει αλλιώς το C-HR, και καλά κάνει.
Πηγή Autoevolution