Βελτιωμένο Abarth 124 Spider από την Madness Autoworks

Βελτιωμένο Abarth 124 Spider από την Madness Autoworks

Η Madness Autoworks βελτιώνει το βελτιωμένο από την Abarth, FIAT 124 Spider.

Η καλιφορνέζικη εταιρεία βελτίωσης Madness Autoworks περιποιήθηκε το Abarth 124 Spider, δίνοντάς του πιο άγρια εμφάνιση και περισσότερη δύναμη.

Όπως καταλαβαίνει κανείς ρίχνοντας μια ματιά στο site της εταιρείας, ασχολείται πολύ με την βελτίωση ιταλικών αυτοκινήτων, Alfa Romeo και Abarth. Δεν έχει ακόμη δοθεί ένα όνομα το project, καθώς είναι προς το παρόν ένα πρωτότυπο που γυρνά σε εκθέσεις βελτίωσης μετρώντας αντιδράσεις και το ενδιαφέρον του κοινού. Όπως σε κάθε βελτίωση, το project ξεκινά με ένα σετ ζάντες, που στην προκειμένη περίπτωση είναι Fittipaldi 18 ιντσών. Και με μία τετράδα ελατήρια χαμηλώματος, της Eibach τα συγκεκριμένα. Τη σχεδίαση του Abarth 124 Spider δεν την λες ήπια, έτσι κι αλλιώς. Με τις διάφορες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα όπως η μικρή αεροτομή στο κάλυμμα του πορτ μπαγκάζ και τα μαρσπιέ-λεπίδες, γίνεται ακόμη πιο εξεζητημένη. Ολοκληρώνεται φυσικά με την εξάτμιση, με τέσσερις απολήξεις παρακαλώ.

Κάτω από το καπό, μια νέα εισαγωγή σε συνδυασμό με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου αυξάνει την ισχύ από τους 170 στους 200 ίππους. Δεν είναι πάρα πολλοί, θα πουν κάποιοι. Έχοντας δοκιμάσει το Abarth 124 Spider πάντως, αλλά και το FIAT 124 Spider, στο βαθμό που μπορούμε να φανταστούμε αυτή την αύξηση ισχύος, βρίσκουμε τον αριθμό ιδανικό. Είναι μια εύκολη βελτίωση, χωρίς να πειράξεις εσωτερικά το μοτέρ, χωρίς ρίσκο και μπελάδες. Ενώ και το σασί μπορεί άνετα να υποστηρίξει αυτή την δύναμη χωρίς να διαταραχθεί η ομοιογένειά του. Αντιθέτως, φαίνεται να ζητά αυτό το κάτι (λίγο) παραπάνω.

Οι αλλαγές που βλέπουμε σε τροχούς και ανάρτηση έχουν γίνει κυρίως για την εμφάνιση. Ο συνδυασμός του υπερβολικού χαμηλώματος και των μεγάλων τροχών με χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε ότι θα έχει αμφίβολο στην απόδοση αποτέλεσμα σε δρόμο χειρότερο από τραπέζι μπιλιάρδου. Επίσης, στην πράξη και για 200 άλογα σίγουρα δεν υπάρχει ανάγκη αναβάθμισης των εργοστασιακών  φρένων. Όπως και να έχει, εδώ οι 4πίστονες δαγκάνες της Brembo έχουν αντικατασταθεί από ένα σύστημα της Willwood με εξαπίστονες δαγκάνες και χαραγμένους/διάτρητους δίσκους.   

[Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube