Stellantis, σε απεργία ιταλικά συνδικάτα για τις χαμηλές πωλήσεις

Stellantis, σε απεργία ιταλικά συνδικάτα για τις χαμηλές πωλήσεις

Οι Ιταλοί εργαζόμενοι περιμένουν παραγωγή ενός εκατομμυρίου οχημάτων στα τοπικά εργοστάσια του Ομίλου Stellantis, αλλά οι πωλήσεις πέφτουν.

Stellantis

Ο Όμιλος Stellantis συνεχίζει να απασχολεί την ειδησεογραφία, καθώς οι εργάτες μετάλλου που απασχολεί θα πραγματοποιήσουν μονοήμερη απεργία στις 18 Οκτωβρίου σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μείωση της παραγωγής στην Ιταλία.

Η απεργία έρχεται ως συνέπεια ενός πρώτου 6μήνου του έτους με λίγες πωλήσεις για τον Όμιλο των 14 εταιρειών. Το τοπικό σωματείο FIM-CISL, το οποίο εκπροσωπεί πολλούς εργαζόμενους της Stellantis, ισχυρίζεται ότι η εταιρεία ενδέχεται να ολοκληρώσει το 2024 έχοντας κατασκευάσει μόλις λίγα περισσότερα από 500.000 οχήματα στην Ιταλία. Κάτι που θα αντιπροσωπεύει σημαντική μείωση από τα 751.000 που παρήχθησαν τοπικά το 2023.

Όχι μόνο δεν αυξάνονται για να φτάσουν τον στόχο του ενός εκατομμυρίου, αντιθέτως οι πωλήσεις μειώνονται

Stellantis

Εργαζόμενοι από την FIM-CISL, καθώς και το συνδικάτο FIOM, έχουν τεθεί σε προγράμματα άδειας κατά τη διάρκεια των πρόσφατων παύσεων παραγωγής που προκλήθηκαν από τη μειωμένη ζήτηση. Θυμίζουμε ότι το αυτή τη στιγμή διανύουμε μια μηνιαία παύση της παραγωγής του ηλεκτρικού FIAT 500e, ένεκα των χαμηλών πωλήσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Όμιλος Stellantis θα πλημμυρίσει την Ευρώπη με υβριδικά

Ο Όμιλος Stellantis έχει δεσμευτεί να αυξήσει την ετήσια παραγωγή στην Ιταλία σε ένα εκατομμύριο μονάδες ετησίως μέχρι το τέλος της 10ετίας. Ωστόσο, αντί να αυξάνεται, αυτή μειώνεται. Η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ιταλία δεν έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο οχήματα ετησίως από το 2017, πολύ πριν από τη συγχώνευση της FCA με τον Όμιλο PSA το 2021.

Stellantis

Ο Stellantis κατασκεύασε λιγότερες από 700.000 μονάδες το 2021 και το 2022, ενώ αναμενόταν να τελειώσει το 2023 πάνω από τα 800.000 οχήματα. Έπεσε έξω από την αρχική εκτίμηση κι έκλεισε τη χρονιά στις 751.000 μονάδες. Τη στιγμή που η παραγωγή θα μπορούσε να αυξηθεί αν κατασκευαζόταν η Alfa Romeo Junior επί ιταλικού εδάφους, αυτή φτιάχνεται στην Πολωνία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Καθόλου δεδομένος ο Carlos Tavares ως CEO του Ομίλου Stellantis

Μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο Rocco Palombella του Ιταλικού Εργατικού Συνδικάτου UILM περιέγραψε την κατάσταση ως «κακή, πολύ κακή». Για να δώσουν λοιπόν ένα προειδοποιητικό μήνυμα, τα συνδικάτα κύρηξαν μονοήμερη απεργία στις 18 Οκτωβρίου για τους εργάτες μετάλλου στον Όμιλο, καθώς και τους τοπικούς προμηθευτές.

FIAT 500e

Τι σχολιάζει ο Stellantis για την κατάσταση. Σε δήλωση που εξέδωσε στο AP, αναφέρει ότι δεσμεύεται να βρει «κοινές λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ιταλία, απειλεί τον Stellantis με απώλεια κρατικών κεφαλαίων

«Είμαστε βέβαιοι ότι η στενή συνεργασία με τα συνδικάτα και την ιταλική κυβέρνηση θα μας επιτρέψει να βρούμε αποτελεσματικές και βιώσιμες λύσεις για το κοινό μας μέλλον, μετατρέποντας αυτή την κρίση σε ευκαιρία».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube