Test drive: VW Passat Variant 1.4 TSI BMT ACT

Test drive: VW Passat Variant 1.4 TSI BMT ACT

Όταν το μέγεθος μετράει, το Passat Variant διαπρέπει. Καλύπτει ανάγκες οικογενειακής αλλά και εκδρομικής φύσης, με ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο περιτύλιγμα.

Η κατηγορία του Variant εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο παρεξηγημένες για την ελληνική αγορά. Όπως φαίνεται, ενώ πολλοί ψάχνουν το βέλτιστο συνδυασμό άνεσης, χώρων και επιδόσεων, η συντριπτική πλειοψηφία καταλήγει σε κάποιο SUV ή MPV.

Αν βγάλω από την εξίσωση τη διακριτικά συντηρητική εξωτερική του εμφάνιση, το Passat Variant θα ζηλέψει πολύ δύσκολα κάτι από τον ανταγωνισμό. Το ιστορικό οικογενειακό της VW, στην τελευταία του γενιά έχει ανεβάσει έντονα τον πήχη της ποιότητας κατασκευής και των τεχνολογιών βελτίωσης της ενεργητικής ασφάλειας, ενώ παραμένει κορυφαίο στο επίπεδο ηχομόνωσης, ευελιξίας και άνεσης. Σε σχέση με το 4θυρο Passat, ο βόμβος στην καμπίνα από τον ακάλυπτο όγκο του χώρου αποσκευών γίνεται ελάχιστα αισθητός. Η θέση οδήγησης είναι άριστη, οι χώροι για τους πίσω χορταστικοί, ενώ το άνοιγμα της 5ης πόρτας αποκαλύπτει όγκο 650 lt.
 
Ο 1.4 TSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων είναι ότι πιο προηγμένο υπάρχει στους μικρούς κινητήρες βενζίνης. Εδώ, αντιμετωπίζει ένα από τα δυσκολότερα φορτία, το μεγάλο και βαρύ Passat Variant. Σπάνια θα αναγνωρίσεις την λειτουργία του ACT από τη χροιά του κινητήρα, και ας υπάρχει η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Με μεγάλη ανακούφιση, διαπιστώνουμε πως έχει καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις και αρκετό νεύρο για ασφαλή προσπεράσματα. Εδώ οι απόλυτες επιδόσεις από στάση δεν ενδιαφέρουν κανένα. Αντιθέτως, η οικονομία καυσίμου στο ταξίδι ή η ελαστικότητα του κινητήρα με πλήρες φορτίο είναι πιο σημαντικές. Με πολύ προσεκτική οδήγηση, η κατανάλωση πέφτει στα 7 lt/100km, όμως η μέση τιμή που πετύχαμε σε μικτό κύκλο, με καθημερινή οδήγηση στην πόλη, ήταν 8,3 lt/100km.  

Τι λέει το DRIVE
Ατέλειωτοι χώροι, πολύ καλή σχέση αξίας τιμής και κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Το ιδανικό αυτοκίνητο για τον συνειδητοποιημένο οικογενειάρχη.
Τιμή από € 25.260 (με απόσυρση)
Τεχνολογία 1.395 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, 150PS/5.000-6.000 rpm, 25,5 kgm/1.500-3.000 rpm, χειροκίνητο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 km/h 4,5”
0-80 km/h 6,5”
0-100 km/h 9,4”
0-120 km/h 13,0”
0-140 km/h 17,5”
0-400 m 16,9”
0-1.000 m 30,7”
50-80 km/h (3η) 4,3”
80-110 km/h (4η) 6,4”
110-140 km/h (5η) 9,0”
100-0 km/h 38,6 m
Τελική ταχύτητα 218 km/h
Μέση κατανάλωση 8,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 119 g/km
Διαστάσεις 4.767 x 1.832 x 1.477 mm
Βάρος 1.450 kg
Μετρήσεις DRIVE

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube