Test drive: Volvo V40 Cross Country T3

Test drive: Volvo V40 Cross Country T3

Το V40 Cross Country προσφέρει την εναλλακτική πρόταση, χτίζοντας πάνω στο πετυχημένο V40 ένα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα

Αποτελεί γεγονός πως με ένα σετ πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και με λάστιχα ελαφρώς υψηλότερου προφίλ, δεν έχεις δημιουργήσει το απόλυτο αυτοκίνητο για χρήση εκτός δρόμου. Δεν είναι αυτός ο σκοπός όμως, αφού το Τ3 δίνει την κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Πάντως, το συνολικό πακέτο προσφέρει μια αισθητή βελτίωση σε σχέση με το απλό V40, κυρίως χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.

Το Cross Country κερδίζει τέσσερις πόντους, κάτι που το βοηθά σε πιο προοδευτικές αντιδράσεις από την ανάρτηση, έχει βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και ταιριάζει καλύτερα στους ελληνικούς δρόμους. Ταυτόχρονα, αυτή η αύξηση του ύψους κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση, ιδιαίτερα στις πίσω θέσεις και δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας για τους πίσω.

Φυσικά, όπως και το V40 εξακολουθεί να παραμένει ένα από τα πιο ποιοτικά και πιο καλοφτιαγμένα χάτσμπακ, με υλικά χορταστικά στην αφή, με εξοπλισμό άνεσης που έχουμε συνηθίσει να βρίσκουμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες και με κορυφαίο εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, όπως ισχύει σε όλα τα Volvo.

Με νέα όπλα
Η πρώτη επαφή με το νέο κινητήρα της σειράς Drive-E δεν έφερε τα αποτελέσματα που περιμέναμε από τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο υπετροφοδοτούμενος 1.5 παρά τις νέες προδιαγραφές, δεν έφτασε τις επιδόσεις που είχαμε δει στο V40 Τ3 1.6, το οποίο εν δυνάμει αντικαθιστά. Θυμίζω πως είναι ελαφρά ισχυρότερος, κατά δύο άλογα, φτάνοντας τους 152 PS, έχοντας διατηρήσει χαμηλότερα το βάρος καθώς και τις εσωτερικές του τριβές.

Δυστυχώς δεν ήταν κοντά ούτε στα εργοστασιακά μεγέθη που ανακοινώνει η Volvo, κυρίως λόγω του αυτόματου κιβωτίου που δεν επέτρεπε μια γρήγορη εκκίνηση, αλλά και λόγω της υψηλής θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια των μετρήσεων. Έτσι, πέτυχε 9,5” μέχρι τα 100 km/h και 4,9” για το 80-110 km/h με kickdown. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η μέση κατανάλωση που πέτυχε στα χέρια μας, ήταν 9,0 lt/100 km.

Το πιο δυνατό σημείο του Volvo V40 Cross Country τη συγκεκριμένη περίοδο, είναι το προνομιακό προωθητικό πακέτο που το κάνει εντυπωσιακά ελκυστικό. Η αρχική του τιμή, με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, είναι στις €21.900, ενώ και σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, όπως το Volvo Ocean Race με ζάντες αλουμινίου 17”, δερμάτινα καθίσματα και φώτα ημέρας LED, που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, ξεκινά από τα €23.900.

Τι λέει το DRIVE
Έχουμε να κάνουμε με ένα ολοκληρωμένο, ποιοτικό και καλά εξοπλισμένο hatchback, σε μια τιμή που το κάνει να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή.
Τιμή από € 21.900 (με απόσυρση και προωθητικό πρόγραμμα)
Τεχνολογία 1.498 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, common rail, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 152 PS/5.000 rpm, 25,5 kgm/1.700-4.000 rpm, κίνηση στους εμπρός τροχούς, αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100
km/h 9,5”
0-160 km/h 24,5”
0-400 m 16,7” @ 135,7 km/h
0-1.000 m 30,5” @ 173,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 8,0”
50-80 km/h (kickdown) 3,3”
80-110 km/h (kickdown) 4,9”
110-140 km/h (kickdown) 6,9”
Φρένα 100-0 km/h 37,6 m
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Μέση κατανάλωση 9,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 131 g/km
Διαστάσεις 4.370 x 1.857 x 1.470 mm
Βάρος 1.470 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube