Test drive: SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 110 PS DSG7

Test drive: SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 110 PS DSG7

Δοκιμάζουμε την αυτόματη βενζινοκίνητη έκδοση του ανανεωμένου Ibiza με το πακέτο εξοπλισμού Style Plus.

Εδώ και μερικούς μήνες έχει φυσήξει αέρας ανανέωσης για το ισπανικό σουπερμίνι που το βελτίωσε στα σημεία και το έκανε πιο επίκαιρο και ανταγωνιστικό.

Αισθητικά, η ανανέωση μεταφράζεται σε νέους προφυλακτήρες και φώτα, νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου και εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα. Σε συνδυασμό μάλιστα και με το πακέτο Style Plus (€400) που εξόπλιζε το αυτοκίνητο δοκιμής και περιλαμβάνει διπλούς εμπρός προβολείς με φώτα ημέρας τύπου LED, πίσω φώτα LED και ζάντες αλουμινίου 16”, το Ibiza δείχνει πιο φρέσκο από ποτέ.

Τα καλά νέα έρχονται και από το χώρο του κινητήρα, όπου φωλιάζει ο νέος 3κύλινδρος 1.0 ECO TSI που αποδίδει 110 ίππους και 20,4 kgm ροπή, και συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων (+1.500 ευρώ). Οι επιδόσεις που χαρίζει ο συνδυασμός στο ελαφρώς βαρύτερο Ibiza είναι πολύ καλές, αλλά όχι κορυφαίες από στάση όπως της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση χρειάζεται 10” αντί για 9,3” που θέλει η έκδοση με το χειροκίνητο, με το σκηνικό να επαναλαμβάνεται σε όλες τις μετρήσεις από στάση. Μόνο σε μερικές εν κινήσει μετρήσεις είναι ταχύτερο, λόγω κλιμάκωσης των επτά σχέσεων και ταχύτητας αλλαγών.

Στην καμπίνα, οι αλλαγές του ανανεωμένου Ibiza εντοπίζονται στον πίνακα οργάνων και το νέο σύστημα πολυμέσων, ενώ χάρη στο πακέτο Style Plus δεν κυριαρχεί το γκρι χρώμα. Το συγκεκριμένο πακέτο διαθέτει νέες έγχρωμες επενδύσεις σε καθίσματα και πάνελ θυρών, καθώς και αντιστοίχου χρώματος διακοσμητικά και ραφές σε αεραγωγούς, τιμόνι και λεβιέ. Αυτό από μόνο του αναβαθμίζει την εικόνα της καμπίνας και σπάει τη μονοτονία. Οι χώροι θα βολέψουν τέσσερις ενηλίκους, αν και θα θέλαμε περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω. Το πορτμπαγκάζ των 292 λίτρων κυμαίνεται πάνω από το μέσο όρο και είναι εύκολο στη φόρτωση.

Στο δρόμο, το Ibiza συμπεριφέρεται άριστα, με την ανάρτηση να ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος. Ακόμα, παρά τις 16άρες ζάντες του Style Pack, η άνεση παραμένει σε πολύ καλό επίπεδο.

Εν κατακλείδι, το ανανεωμένο Ibiza με τον 1.000άρη κινητήρα τούρμπο και το κιβώτιο DSG αποτελεί ένα ώριμο πακέτο για ξέγνοιαστες μετακινήσεις, ενώ χάρη και στο εξαιρετικά συνιστώμενο Style Pack απέκτησε τη νεανικότητα που του έλειπε.

Τι λέει το DRIVE
Ο 1.0 ECO TSI και το DSG7 ταιριάζουν γάντι στο Ibiza, και σε συνδυασμό με το Style Pack δημιουργείται ένα πλήρες και νεανικό πακέτο.
Τιμή από € 15.868
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, διπλός μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, 110 PS/5.000-5.500 rpm, 20,4 kgm/2.000-3.500 rpm, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,0”
0-160 km/h 31,0”
0-400 m 17,3” @ 130,8 km/h
0-1.000 m 31,9” @ 161,5 km/h
50-110 km/h 8,4”
50-80 km/h 3,5”
80-110 km/h 5,4”
110-140 km/h 8,4”
Φρένα 100-0 km/h 37,8 m
Τελική ταχύτητα 197 km/h
Μέση κατανάλωση 6,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 102 g/km
Διαστάσεις 4.061 x 1.693 x 1.445 mm
Βάρος 1.130 kg
Μετρήσεις DRIVE στην αυτόματη λειτουργία

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube