O συγκεκριμένος κινητήρας του Pulsar μας είναι ήδη γνωστός, αφού τοποθετείται μεταξύ άλλων στα Juke και Qashqai.
Με τη βοήθεια άμεσου ψεκασμού και ενός τούρμπο αποδίδει 115 PS, τιμή που το φέρνει ακριβώς ανάμεσα στα 1000άρια Golf, Focus και Astra των 115, 125 και 105 ίππων αντίστοιχα. Εκεί που ξεχωρίζει είναι στη ροπή, με τα 19,4 kgm. Παρόλα αυτά, τα όργανα μετρήσεων δεν καταγράφουν αντίστοιχο πλεονέκτημα στις επιδόσεις του σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, όπως θα περίμενε κάποιος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Nissan Pulsar 1.6 DIG-T
Πιο συγκεκριμένα στις ρεπρίζ 50-80 και 80-110 km/h με 4η το Pulsar απαιτεί 6,9” και 7,4”. Και όταν κινείσαι στην εθνική, λόγω και της μακριάς 6ης, θα σου επιβάλει συχνότερα κατέβασμα για αύξηση της ταχύτητας ταξιδιού.
Στο 0-100 km/h το Pulsar πετυχαίνει χρόνο 10,6”, τιμή στον μέσο όρο της κατηγορίας. Ο κινητήρας του, ενώ είναι εντυπωσιακά αθόρυβος στο ραλαντί και σε χαμηλές στροφές, γίνεται κάπως τραχύς στο τέρμα γκάζι. Έχει πάντως πολύ καλή απόκριση και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο που δεν λέει όχι σε γρήγορες αλλαγές. Στο δρόμο το Pulsar υστερεί λίγο σε άνεση στην πόλη, κυρίως λόγω μερικών αντιδράσεων του πίσω άξονα. Από την άλλη στη καθημερινή χρήση είναι πολύ ευέλικτο. Έχει μικρό κύκλο στροφής και ελίσσεται εύκολα στα στενά της πόλης.
Όπως η εξωτερική εμφάνιση του Pulsar έτσι και ο σχεδιασμός του ταμπλό του έχει σκοπό να μην ξενίζει κανέναν, όσο συντηρητικό γούστο κι αν έχει. Το υλικό που χρησιμοποιείται στο πάνω μέρος του είναι μαλακό, όμως τα περισσότερα πλαστικά πιο χαμηλά, αλλά και οι επενδύσεις των καθισμάτων δείχνουν πιο φτηνές επιλογές. Η συναρμογή ωστόσο είναι πολύ καλή και οι διακόπτες δείχνουν στιβαροί στη χρήση. Από τη θέση του οδηγού έχεις καλή ορατότητα, τόσο χάρη στις λεπτές εμπρός κολόνες όσο και επειδή κάθεσαι σχετικά ψηλά. Έχει επίσης εντυπωσιακό υπολογιστή ταξιδιού, με οθόνη 5” ανάμεσα στα βασικά όργανα και αρκετές θήκες για μικροπράγματα.
Το Pulsar έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο ανάμεσα στα μικρά οικογενειακά και το εκμεταλλεύεται πλήρως, παρέχοντας χώρο για τα πόδια που κοντράρει μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Κορυφαίος είναι και ο χώρος αποσκευών με 385 lt. Η κατανάλωση κρίνεται σχετικά τσιμπημένη, αφού σπάνια βλέπεις κάτω από 8,0 lt/100 km.
Η επιστροφή της Nissan στα μικρά οικογενειακά δεν μπορεί παρά να κριθεί επιτυχημένη. Το Pulsar ήρθε και έθεσε νέα δεδομένα στο τι πρέπει να θεωρούμε ευρύχωρο πίσω κάθισμα. Είναι καλοφτιαγμένο, πλούσια εξοπλισμένο και διατίθεται στη σωστή τιμή. Εν ολίγοις έχει τα φόντα να γίνει ένα ακόμα best seller, όπως τα παλαιότερα Sunny και Almera. Για όσους ψάχνουν ευρυχωρία σε προσιτή τιμή είναι μονόδρομος.
Τι λέει το DRIVE
Το Pulsar 1.2 DiG-T έχει ισχυρά πλεονεκτήματα όπως την ευρύχωρη καμπίνα, την προσιτή τιμή και τον πληρέστατο εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας. Δεν είναι κορυφαίο οδηγικά αλλά καλύπτει και με το παραπάνω τις ανάγκες μιας οικογένεια
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 115 PS/4.500 rpm, 19,4 kgm/2.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,6”
0-400 m 17,6” @ 129,8 km/h
0-1.000 m 32,2” @ 162,2 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 26”
50-80 km/h (3η) 4,8”
80-110 km/h (4η) 7,4”
110-140 km/h (5η) 14,1”
Φρένα 100-0 km/h 40,0 m
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 8,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 117 g/km
Διαστάσεις 4.387 x 1.768 x 1.520 mm
Βάρος 1.260 kg
Μετρήσεις DRIVE