Test drive: Mercedes-Benz A180 d 7G-DCT

Test drive: Mercedes-Benz A180 d 7G-DCT

Η ανανέωση της A-Class άγγιξε πολύ απαλά τη ντίζελ A180, κυρίως στο όνομα και την ανάρτηση.

Παρότι οι πωλήσεις της Α-Class πήγαιναν εξαιρετικά, το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε ένα μικρό φρεσκάρισμα που κυρίως αποτυπώνεται στη μάσκα.

Η A180 CDI μετονομάστηκε σε A180 d και παραμένει η πιο ενδιαφέρουσα ντίζελ έκδοση, με τον 1.500άρη τουρμποντίζελ της Renault να αποδίδει 109 ίππους και 25,5 kgm. Με την επιλογή Sport στο Dynamic Select ο κινητήρας δεν έχει ιδιαίτερο lag, ενώ λειτουργεί πολιτισμένα και συνεργάζεται κατά κανόνα σωστά με το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. Η αυτόματη ευκολία όμως χρεώνεται 2.564 ευρώ και κρίνεται επιεικώς τσιμπημένη. Με 0-100 km/h σε 10,7” και 80-110 km/h σε 6,1”, οι επιδόσεις της A180 d δεν είναι σπουδαίες είναι όμως αξιοπρεπείς αντικειμενικά και αξιόμαχες απέναντι στα Audi A3 1.6 TDIAlfa Romeo 1.6 JTDM-2, BMW 116d και Volvo V40 D2. Κορυφαία είναι η μέση κατανάλωση, την οποία μετρήσαμε στα 6 lt/100 km. Εάν μάλιστα είσαι εγκρατής και οδηγείς με το πρόγραμμα Eco, θυσιάζεις σπιρτάδα αλλά καις κοντά στο 5άρι.



Η ανάρτηση της ανανεωμένης A-Class έχει ομολογουμένως βελτιωμένη λειτουργία και δε σε ταλαιπωρεί όσο στο παρελθόν. Παραμένει πάντως σφιχτή και ειδικά σε συνδυασμό με 17άρηδες ή 18άρηδες τροχούς σε ενημερώνει με αρκετή ακρίβεια για το ανάγλυφο του δρόμου. Επίσης, ο αεροδυναμικός θόρυβος στην υψηλή ταχύτητα εξακολουθεί να είναι αισθητός. Από την άλλη το πάτημα στο δρόμο είναι στιβαρό, με ακριβές εμπρός σύστημα, κράτημα υψηλού επιπέδου και δυνατά φρένα.



Στην καμπίνα ο απλώς ικανοποιητικός χώρος στο πίσω κάθισμα και το μέτριο πορτμπαγκάζ των 341 λίτρων παραμένουν ως δεδομένα. Τις αλλαγές στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα δύσκολα θα τις εντοπίσεις, ωστόσο η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική όπως και η ποιότητα συναρμολόγησης που υποστηρίζει τη συνολικά premium αίσθηση. Άλλωστε, αυτή ακριβώς η αίσθηση είναι και ο κύριος λόγος ύπαρξης ενός καθημερινού μικρού οικογενειακού, του οποίου η τιμή για την αυτόματη έκδοση ξεκινάει από τα 28.265 ευρώ.

Τι λέει το DRIVE
Η ντίζελ A180 παραμένει ακριβή αλλά έχει βελτιωμένη σε λειτουργία ανάρτηση και, ως γνωστόν, ένα δυνατό συνδυασμό εμφάνισης και οικονομίας καυσίμου. Γι’ αυτό και η εμπορική πορεία της σίγουρα θα παραμείνει ακμάζουσα.
Τιμή από € 28.265 (με απόσυρση)
Τεχνολογία 1.461 cc, i4, 8v, 1 ΕΕΚ, common rail, άμεσος ψεκασμός, turbo μεταβλητής γεωμετρίας, 109 PS/4.000 rpm, 26,5 kgm/1.750-2.500 rpm, ημιαυτόματο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,7”
0-160 km/h 34,0”
0-400 m 17,5” @ 125,8 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 158 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,6”
30-50 km/h (kickdown) 1,7”
50-80 km/h (kickdown) 3,9”
80-110 km/h (kickdown) 6,1”
110-140 km/h (kickdown) 9,8”
Φρένα 100-0 km/h 38,2 m
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 6,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 89-104 g/km
Διαστάσεις 4.299 x 1.780 x 1.433 mm
Βάρος 1.400 kg
Μετρήσεις Drive
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube